Ocena wątku:
  • 8 głosów - średnia: 2.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Witam,

Poproszę o podpowiedź co oznaczaja numery na oryginalnych panewkach korbowodowych vw/audi:

034 701

0005
01-02

2784
01-02

2781
01-02

Dzięki z góry za odpowiedź
Odpowiedz




Gdzie wrzucić logi...?
Strony vaglog i inne nie działają już .....Dodgy
Odpowiedz
(24-10-2017, 20:13)ULTRA napisał(a): Gdzie wrzucić logi...?
Strony vaglog i inne nie działają już .....Dodgy
Spróbuj tutaj. Koledze z forum się udało to pewnie i ty sobie poradzisz.

https://log.malonetuning.com/upload
Odpowiedz
(22-10-2017, 20:28)mamwi napisał(a): Wyważenie kół i zamiana miejscami (lewe na prawo). Jak miałeś luzy w zawieszeniu podtarło opony, może być to nawet niewidoczne. Ale po naprawie już ciągną. Zanim zaczniesz poprawiać zawieszenie spróbuj tego Idea Jeżeli po zmianie kół miejscami zacznie ciągnąć w lewo, masz winowajcę.

Koledzy założyłem komplet zimówek na innych felgach (już jeździłem na nich w zeszłym sezonie). Wyważane i .....jest jeszcze gorzej. Do 80 km/h jeszcze znośnie ale powyżej już trzęsie kierownicą objaw jak przy wychlastanym przegubie, ale przecież nie robiłem przegubu. Przypomnę, że wymieniałem tuleje na wahaczach (wszystkie), łączniki stabilizatorów, końcówki drążków, sworznie i tarcze z klockami. Dodam, że trzęsie po prawej stronie i też po tej stronie wymieniałem też łożysko. Całość dotyczy przodu. I tu mam pytanie do was koledzy, czy wadliwe zamontowanie łożyska może być przyczyną trzęsienia kierownicą? Albo zły montaż tulei wahacza (patrzyłem i nie są popękane).
Sharan 1,9 TDI 130 KM 2003r. w planie 1,9 TDI BTB 150 KM Big Grin
Odpowiedz
Zawieszenie sie usztywnilo. I przegub moze daje o sobie znac. U mnie z dnia nadzien zaczelo szarpac
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
Odpowiedz
(27-10-2017, 19:15)MaDin napisał(a): Koledzy założyłem komplet zimówek na innych felgach (już jeździłem na nich w zeszłym sezonie). Wyważane i .....jest jeszcze gorzej. Do 80 km/h jeszcze znośnie ale powyżej już trzęsie kierownicą objaw jak przy wychlastanym przegubie, ale przecież nie robiłem przegubu. Przypomnę, że wymieniałem tuleje na wahaczach (wszystkie), łączniki stabilizatorów, końcówki drążków, sworznie i tarcze z klockami. Dodam, że trzęsie po prawej stronie i też po tej stronie wymieniałem też łożysko. Całość dotyczy przodu. I tu mam pytanie do was koledzy, czy wadliwe zamontowanie łożyska może być przyczyną trzęsienia kierownicą? Albo zły montaż tulei wahacza (patrzyłem i nie są popękane).
Robiłeś sam czy w warsztacie? I czy wszystkie śuby dobrze skręcone?
Odpowiedz




Ja obstawiam przegub wewnetrzny
Sklep VAGTECH części do grupy VAG i Porsche
Ul. Łopuszańska 53 (pn-pt - 9.00-17.00, sob 10.00-13.00)
02-232 Warszawa
tel. 22 8462646 kom.692312345, 694679252
PROMOCJA FILTRÓW MANN NAJNIŻSZE CENY
Odpowiedz
A wiec panowie czy poloski od 130km pasuja to 115 km? I czy lewa i prawa strona sa takie same?
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
Odpowiedz
(08-11-2017, 23:14)PabloLG napisał(a): A wiec panowie czy poloski od 130km pasuja to 115 km? I czy lewa i prawa strona sa takie same?

TO SAMO
Odpowiedz
Witam mam pytanie czy kosta iso w lagunie 2 i kosta iso w passacie b5 to bedzoe to samo . Czy iso to zawsze bedzie iso obojętnie jaka marka ?
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Alhambra 07 1.9TDI-Stuki w zawieszeniu. Pytania Dawidos01111 24 9,552 17-12-2016, 07:56
Ostatni post: tdgums
  Nowy samochód, nowe pytania skimir 8 4,954 17-09-2016, 23:00
Ostatni post: wesol
  Uszczelka pod głowicą - inne niż SGA - pytania marecki_name 22 14,003 22-03-2014, 14:28
Ostatni post: kaskader

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości