Ocena wątku:
  • 8 głosów - średnia: 2.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Sianko. Dokładnie tak.
Odpowiedz




Dzieki wielkie za info dzis pogrzebie jak sie dowiem co to bylo przyczyna to napisze Smile
Odpowiedz
Nooo i sprawa wyglada tak ze ja gapa przy demontazu dogrzewacza nie potpiołem kostki no i po podpieciu odpaleniu furki startuje slychac wentylatorek smiga wszystko tylko po jakis 2 minutach jak juz sie tak uruchomi ze szybko dmucha to sie wyłacza a nie odkrecilem sterownika bo deszcz mi padal "na glowe" i w dodatku srubek od tego sterownika nie moglem odkrecic moze go wylaczac przez bład wiem ze pytam tak ciagle was i przepraszam ale jestem zielony w tym temacie Dzieki za pomoc jeszcze raz wszystkim
Odpowiedz
Proszę o pomoc w identyfikacji czujnika abs do mojej alabamy. chodzi o lewy przód. przeglądałem katalogi i zgłupiałem. niektóre wyniki sie wykluczają a nir chce mi się w ta pogodę dwa razy koła odkrecac. moj vin
VSSZZZ7MZ5V513783 rok prod 2005
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm Tongue
Odpowiedz
Doszedlem jeszcze, że sa czujniki z dwiema kostkami, druga do czujnika zużycia klocków... etka niby pokazuje nr 7M3927807H... moze ktoś to juz ogarniał?
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm Tongue
Odpowiedz
Witam.

Ten numer co podałeś jest do pierwszych modeli poliftowych, gdzie lewy i prawy czujnik były inne, Ty masz już model późniejszy, gdzie lewy i prawy są takie same więc będziesz miał 7M3927807M jeśli nie masz czujnika zużycia klocków lub 7M3927807N jeśli masz czujnik zużycia klocków, a jeśli nie wiesz to skręć koła i będziesz widział czy masz dwa przewody czy jeden przy kole, nie trzeba ściągać koła. W tygodniu może uda mi się to dokładnie sprawdzić po Twoim nr nadwozia.

Pozdrawiam
Odpowiedz




(19-03-2017, 09:41)tolus24 napisał(a): Witam.

Ten numer co podałeś jest do pierwszych modeli poliftowych, gdzie lewy i prawy czujnik były inne, Ty masz już model późniejszy, gdzie lewy i prawy są takie same więc będziesz miał 7M3927807M jeśli nie masz czujnika zużycia klocków lub 7M3927807N jeśli masz czujnik zużycia klocków, a jeśli nie wiesz to skręć koła i będziesz widział czy masz dwa przewody czy jeden przy kole, nie trzeba ściągać koła. W tygodniu może uda mi się to dokładnie sprawdzić po Twoim nr nadwozia.

Pozdrawiam
Bardzo wielkie dzięki. poczekam jeszcze jak ustalisz, bo dziś wyjechałem w dużą kałużę i kontrolki zgasly... może koronka była brudna a czujnik jest ok. W kazdym razie ja czujniki klocków miałem... ktos się ich pozbył a przewody zaizolował, natomiast ciekaw jestem jak nie korzystam z czujników czy podejdzie ten bez drugiego przewodu, czy może kostki sa inne.
.... po chwili sprawdzania kostki są takie same 4 pinowe. Kurcze te czujniki ponad stówke, w Chinach 24 USD... te niby starsze połowę tego...
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm Tongue
Odpowiedz
A jestes pewien ze to czujnik padł ?
Ja miałem też takie obiawy ze gasl i sie zapalał i to byl przetarty kabelek nie od czujnika abs tylko ten z glównej wiazki zawsze to moze sie uda zaoszczedzic Tongue
Odpowiedz
Moze ktos podpowie, walcze z drganiami na kierownicy tak po 70km/h, podmienione polosie na nowe, lacznik ten ze skrzyni po regeneracji, gumy na wachaczach wymienione, kola 3 razy wywazane i to u kazdego innego gumiarza, zmienione na inne alusy i tak samo, juz szlak mnie trafia, zastanawiam sie jeszcze nad lozyskami kol, choc zadnego luzu nie wyczuwam oraz nad tarczami ale one to by z hamowania taki objaw bylby wyczuwalny a nie ma nic takiego, no ewentualnie jeszcze ten lizak co laczy skrzynie ale czy on ma cos wspulnego z drganiami na kierownicy
Odpowiedz
Może być sporo przyczyn. Regeneracja przegubów niekoniecznie musiała się udać, półosie jakie? Łożysko podpory? tuleje na wahaczach wzmocnione czy nie? Sworznie?
maglownica? Końcówki drążków? Łączniki stabilizatora, łożyska i poduszki amortyzatora?
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Alhambra 07 1.9TDI-Stuki w zawieszeniu. Pytania Dawidos01111 24 9,602 17-12-2016, 07:56
Ostatni post: tdgums
  Nowy samochód, nowe pytania skimir 8 4,999 17-09-2016, 23:00
Ostatni post: wesol
  Uszczelka pod głowicą - inne niż SGA - pytania marecki_name 22 14,049 22-03-2014, 14:28
Ostatni post: kaskader

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości