16-09-2018, 21:36
Mam dużego FISa i mam też MFA (z manetką).
Ale to podświetlanie zegarów mnie zaciekawiło - jeśli można.
Ale to podświetlanie zegarów mnie zaciekawiło - jeśli można.
Moduł komfortu/centralnej elektryki - kodowanie/dodawanie funkcji/zmiana modułu/rozpiska/pytania/problemy
|
16-09-2018, 21:36
Mam dużego FISa i mam też MFA (z manetką).
Ale to podświetlanie zegarów mnie zaciekawiło - jeśli można.
16-09-2018, 22:24
Potrzebujesz programu Vag Eeprom Programmer V 1.19. Działa z kablem KKL.
Zczytujesz eprom licznika zmian dokonujesz w adresie $1ED pod tym adresem ustawiasz co ma sie swiecic. nie interesuje Cię jaka jest pierwsza cyfra, drugą wstawiasz odpowiednio do: 0- brak podświetlenia 3- wyswietlacz 5- skala 7- skala i wyświetlacz 9- same wskazówki B- wskazówki i wyswietlacz D- wskazówki i skala F- wszystko Następnie wybierasz opcje zapisz do eprom. Resetują się zegar i licznik dzienny.
29-09-2018, 23:49
W jaki sposób można sprawdzić czy "poprzedni" właściciel zamontowal dobry moduł a nie jakiś pierwszy z brzegu (najtańszy dostępny)???
30-09-2018, 10:07
Moduł centralnej elektryki montuje fabryka, poprzedni właściciel mógł co najwyżej zmienić na "bogatszy". Podłączysz VAG i pokaże wersje.
30-09-2018, 18:40
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-09-2018, 18:44 przez Endriuszka.)
(30-09-2018, 10:07)tata1 napisał(a): Moduł centralnej elektryki montuje fabryka, poprzedni właściciel mógł co najwyżej zmienić na "bogatszy". Podłączysz VAG i pokaże wersje. A można zamontować "biedniejsza" wersje czy to tylko działa w górę? Numer modułu mam bo mam wszystko na wierzchu więc mam dostęp do każdego elementu szarika Bo w VAGu mam chyba (z tego co pamiętam) coś z alarmem jakieś błędy a mam dołożone "jakieś coś innego" i nie mam np w słupkach tych czujników. Dlatego dopytuje jak to jest z tym modułem
30-09-2018, 18:43
No można ale w sumie po co?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
30-09-2018, 18:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-09-2018, 18:48 przez Endriuszka.)
(30-09-2018, 18:43)wesol napisał(a): No można ale w sumie po co? Po prostu poprzedni właściciel chciał zrobić tylko na sztukę samochod i zaoszczędzić $$$$ Numer modułu mam bo mam wszystko na wierzchu więc mam dostęp do każdego elementu szarika Bo w VAGu mam chyba (z tego co pamiętam) coś z alarmem jakieś błędy a mam dołożone "jakieś coś innego" i nie mam np w słupkach tych czujników. Dlatego dopytuje jak to jest z tym modułem Poza tym mam w module JEDNO gniazdo wolne nie podłączone
30-09-2018, 19:17
Witam.
Zrób zdjęcie tego modułu, tak żeby było widać, która wtyczka jest nie podpięta i żebyśmy wiedzieli jaki typ modułu masz. Pozdrawiam
30-09-2018, 20:13
Witam.
Masz stary typ instalacji z modułem umiejscowionym pod siedzeniem i trzecie gniazdo w nim nie musi być obsadzone i z reguły nie jest. Obsługuje on tylko centralny albo centralny i alarm więc albo masz moduł bez alarmu dlatego ktoś dołożył zewnętrzny (czyli to "niebieskie pudełeczko", które już w innym poście Ci podałem co to jest) albo w module się wysypał alarm i ktoś dołożył, ewentualnie pewnie w oryginale był moduł bez alarmu, ktoś dołożył alarm, potem zmienił moduł (bo te moduły lubiły się sypać - zimne luty/zalanie) na taki z alarmem i dlatego Ci błąd zgłasza alarmu, bo nie widzi "reszty instalacji". Pozdrawiam |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|