Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czym zastąpić windę koła zapasowego?
#21
Auto na tyle świeże że rdzy odrobinę będie w okół otworów obudowy,nie ma potrzeby się tym przejmować.Jeśli nic się nie dzieje nie ruszać jej.Przy zwijaniu i rozwijaniu linka napięta i uważaj z dociąganiem,bo u mnie koło doszło do końca i dociągnąłem jeszcze jeden ząbek,chciałem jeszcze jeden ale zębatka tego nie wytrzymała.
Odpowiedz




#22
Zapomniałęm jeszcze wspomnieć o zawleczce,która u mnie w całości pokryta była rdzą.Wyjąłem,wyczyściłem i proszkowo pomalowałem.Nie pamiętam czy zawleczkę można zdemontować bez rozbierania windy ale jest widoczna po opuszczeniu koła,to te widełki które blokują plastik na końcu linki trzymający koło.
Odpowiedz
#23
witaj,sam kosz to nie problem ,tylko że oryginalny otwór wypada poza środkiem koła i tutaj trzeba by trochę pokombinować.Może być trochę nieporęcznie,jedną ręką unosić kosz z kołem a drugą majstrować od góry.
Odpowiedz
#24
noi pech próbowałem sciągnąc koło dziś by konserwacje zrobić od spodu po d nim i porazka przy próbie odkręcenia coś się poluźni koło lata w lewo prawo ale na doł niechce isc jak kręce w lewo to coś szczela tylko nic więcej przy dłuzyszm kręceniu w lewo koło znów się blokuje
Odpowiedz
#25
Pewnie dwa zwoje linki naszły na siebie i klin.Poskładaj długą przedłużkę z imbusem 6mm i przez otwory w feldze odkręć te dwie śruby mocujące windę.Najpierw roznituj górną blachę,będzie wszystko widać .Do wyjęcia mechanizmu konieczne jest roznitowanie całości.
Odpowiedz
#26
gdzieś czytałem że winda do MK2 (polifta) pasuje od MK1 a tam ślimak jest metalowy czyli trwalszy
Odpowiedz




#27
Tak ,już było pisane że pasują obie.W nowszej windzie ślimak też jest aluminiowy i bębenek ale zębatka plastikowa.Stare windy widziałem tylko na zdjęciach z aukcji i jest to trochę inny mechanizm,czy da się coś zaadoptować....ze zdjęć wynika że nie. Ja,biorąc pod uwagę stan tych kilkunastoletnich wind regeneracji bym się nie podjął.
Odpowiedz
#28
no może chodzi włąsnie o zębatkę moja pomyłka, pamiętam że wyczytałem że ludziska zakadają właśnie te starsze bo są mało awaryjne
ale podkreślam, że to sa informacje wyczytanie - sam nie praktykowałem
Odpowiedz
#29
Ja pozostaje przy zmianie zębatki na metalową.Problemy z linką biorą się ze zwijania lużnej,myślę że wystarczy przypilnować żeby zwijać naciągniętą linkę a powinno być dobrze.
Odpowiedz
#30
no nareszcie jedne myslacy sie znalazl. Linke zwijamy i rozwijamy cly czas naprezoną.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Winda koła michalfiryn 25 9,304 08-05-2023, 23:00
Ostatni post: PabloLG
  Czym wyciszyć tdi jakieś maty??? junak1956 11 3,849 13-11-2019, 13:00
Ostatni post: kalamb
  Sonda lambda - jaki numer/czy można zastąpić innym fotofloresy 5 4,087 18-07-2017, 15:54
Ostatni post: tolus24
  Skórzana tapicerka - czyszczenie - czym? zdroyek 6 3,494 11-09-2016, 13:32
Ostatni post: bialekmleko
  shemat windy koła mateo102 0 1,268 26-07-2016, 23:06
Ostatni post: mateo102
  Miejsce koła zapasowego dper20 8 3,216 12-03-2016, 17:08
Ostatni post: mamwi
  Nie można wyjąć koła zapasowego ??? krzyswie 15 12,340 03-02-2016, 23:53
Ostatni post: mamwi
  kąt pochylenia koła shl 8 5,359 21-03-2015, 10:13
Ostatni post: shl
  Winda koła zapasowego Szuszu 20 15,589 01-10-2014, 22:04
Ostatni post: peters
  winda koła zapasowego jaras 11 6,160 21-01-2014, 15:24
Ostatni post: wesol

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości