Liczba postów: 113
Liczba wątków: 20
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
Witam. Próbuje coś znaleźć na temat tego spalania, ale nic konkretnego nie znalazłem, może ktoś ma jakieś pomysły? ktoś miał taki problem?
Zalałem autko ostatnio zaraz jak się zapaliła rezerwa, wlałem 10l, przejechałem 82 km i rezerwa się juz świeci. wychodzi na to ze nie zrobiłem 100km, a on juz zjadł wszystko... silnik to 1.9 TDII z 99 r.
Pozdrawiam.
Liczba postów: 946
Liczba wątków: 58
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
1
Styl jazdy? W jakich warunkach przejechałeś tą odległość?
Liczba postów: 113
Liczba wątków: 20
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
styl jazdy bardzo spokojny, nie przekraczałem 100km/h, nie dusiłem go na duzych obrotach, nie przeciążałem, około 20 km po mieście, reszta poza miastem.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
za duzy zbiornik paliwa jest w sga zeby robic pomiary pryz tak malej ilosci zatankowanego paliwa i tak małym dystansie. Styl oraz odcinki pokonywane jednorazowo tez sa wazne i nie znamy tych szczegółów
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 113
Liczba wątków: 20
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
Rozumiem, ale dodam jeszcze, że od dłuższego czasu zauwazyłem duze spalanie. w granicach 10-11l i wtedy akurat był zatankowany pod korek. Styl jazdy wydaje mi się ze mam na prawde ekonomiczny, rzadko zmieniam biegi powyżej 3tyś obrotów. Jeszcze jakieś dwa lata temu samochód palił w granicach 7-8l. więc różnica jest znaczna. zastanawia mnie aby temperatura silnika. nie mam podpisanej podziałki więc nie wiem jaka jest nominalna jego temperatura wg skali, mam aby same "kreski" na podziałce i gdy silnik się rozgrzeje to wskazówka jest lekko ponad pierwszą kreske. co o tym sądzicie? na ktorej kresce powiniem mieć nominalną temperature?
Liczba postów: 946
Liczba wątków: 58
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
1
Odczułeś jakieś pogorszenie osiągów auta odkąd zaczął palić więcej?
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
takie zamulanie nie wrózy dobrze dla turbiny. Wg opisu to wydaje mi sie ze wskazowka powinna byc w pionie wtedy tez masz 90 stopni. Mozliwe ze tu lezy problem. Termostat to mozesz nawet w ciemno wymienic bo to niedroga impreza a zawsze to jakas tam pewnosc ze juz to nie on. Termostaty w vagu sa takie same w wiekszosci ich aut i nie wazne czy to tdi na pompie czy na pompowtryskach.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 113
Liczba wątków: 20
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
właśnie pogorszenia osiągów nie odczułem. mam zamiar zrobić logi, być moze dziś się uda je zrobić. Ktoś je rozszyfruje?
Liczba postów: 292
Liczba wątków: 14
Dołączył: Jun 2011
Reputacja:
1
Sprawdź temperaturę płynu na silniku, jaką dostaje sterownik. Może być że nie ma odpowiedniej temp i leje na wtryskach.
Sharan ADY 2.0 + LPG
Peugeot 406 - ukochane auto
Kiedy każdy pomysł zaczyna wydawać Ci się genialny - dopij wódkę i idź spać
Liczba postów: 67
Liczba wątków: 3
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
A wężyki odpływu są dobre?