Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 2.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jakiego diesla wybrać/ róznice między silnikami?
#11
który rok?
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Odpowiedz




#12
Smile A ja tam wole auy 115 i w zupełności sprawdza sie jako auto rodzinne badzmy szczerzy to nie Rajdówka ale daje rade a jak sie trafi utrzymany modelAngel to mozna sobie posmigac pozdrawiamBig Grin
Odpowiedz
#13
(08-12-2012, 18:49)kaskader napisał(a): Smile A ja tam wole auy 115 i w zupełności sprawdza sie jako auto rodzinne badzmy szczerzy to nie Rajdówka ale daje rade a jak sie trafi utrzymany modelAngel to mozna sobie posmigac pozdrawiamBig Grin

zaczynałem od 90 tki potem 110 teraz mam 115 ke jeśli będzie następny będzie to 130 ka ( na razie kupiłem t4 multIoVana 150 KM Big Grin
). Wiadomo ze ma lepszą dynamikę w aucie z ładunkiem 2 t te parę KM naprawdę pomaga
Odpowiedz
#14
Rozmawiałem z mechanikiem od vw, który jeździ 115'ką, mówi, że do jeżdżenia po mieście wystarcza, ale na trasie zapakowany przy wyprzedzaniu to ma już trochę braki, ale ze 115 ponoć do 130 to nie jest jakaś wielka sprawa zrobić.
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Odpowiedz
#15
No tak 115 to troche maloUndecidedUndecidedUndecided ale zawsze mozna z Wesolem sie spisac bo on to maniak jest kombinacji Big Grin pozdrawiam
Odpowiedz
#16
A ja Ci polece 1.8turbo Smile
Przy cenach LPG/ON jest bardzo konkurencyjny. Dobra instalacja gazowa i jezdzic nawet taniej jak dieslem ...
Ostatnio takiego wlasnie ujezdzam...co ciekawe a automacie !
Spalanie w zatloczonym gdansku ok 12-13l benz. W trasie spokojnie ponizej 10l zejdziesz.
Zagrzewa sie nie porownywalnie szybciej niz diesel, nie ma problemow z dwumasami, pompowtryskami, walkami rozrzadu, uszczelkami glowicy i tysiacem innych bolaczek na ktore TDI zaczynaja cierpiec po paru latach uzytkowania. Nawet glupie przeguby wewnetrzne z racji innego przebiegu momentu benzyniaka wytrzymuja wiecej....
OK cewki i swiece oraz podcisnienia musza byc tip top ale auto odwdziecza sie nieporownywalnie wieksza kultura pracy niz TDI i znacznie mniejsza awaryjnoscia.
Gdyby nie to ze koncze swoj projekt szybkiego dupowoza to ta alhambra zostala by zagazowana i zostawilbym sobie jako auto multifunkcyjne Wink

A wracajac do diesla...to kup auto ze wgledu na stan. Jesli chodzi o moce to jak klocki lego...inna turbina inne wtryski inny IC i juz mamy 70KM wiecej Smile
Odpowiedz




#17
Etam. Masz tu kolege od takich przeróbek z Gdańska. Nie tyle wie co i jak tylko to robi codziennie. Jak chcesz to ci zrobi ze 115 koni dwa razy tyle.
Robert ma racje odnosnie 1.8T- nie jest zly ale tez nie mozna patrzec na jedną strone medalu. Wiadomo ze tdika wiecej warsztatów ogarnia i wiecej dostepnych czesci. Bolaczki wiadomo są ale wazne by dorwac egzemplarz zadbany- rokujacy jeszcze a nie ostanią padline bo trafila sie okazja. No i chyba łatwiej o niezaoranego 1.8 jak o tdika mimoze tego drugiego znacznie wiecej jest na ulicach.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#18
Zdecydowanie latwiej znalesc niezajechana benz niz niezajechanego diesla w przyzwoitych pieniadzach. I to mowa o egz z przebiegami do 300tys bo takie mozna jeszcze uznac za dobre.
Niestety 80% TDI grupy VW z lat 2000-2004 ma lekko ponad 400-500tys realnego przebiegu...
1.8t ma ta przewage ze palac "normalne" ilosci paliwa daje sie latwo zagazowac i na DOBREJ instalacji jezdzi tak samo jak na benzynie za 60% taniej Tongue
Osiagi tego busika w automacie sa jak na serie naprawde przyzwoite. Jezdzi lepiej niz 115KM po lekkim modzie mimo mniejszego momentu.
Odpowiedz
#19
(09-12-2012, 17:05)kaskader napisał(a): No tak 115 to troche maloUndecidedUndecidedUndecided ale zawsze mozna z Wesolem sie spisac bo on to maniak jest kombinacji Big Grin pozdrawiam

Nie jestem zwolennikiem" kombinacji " miałem kiedyś 90 ke przekombinowaną Big Grin na 110 kę jednak od oryginału sporo jej brakowało . Na pusto dawała rade ale pod obciążeniem czy pod górkę pierdziała jak zwykła 90 ka
Odpowiedz
#20
Kurde nie wiem dlaczego ale jakos nie jestem zwolennikiem benzyny i jeszcze LPG ale przyznam racje Tdi znalezc nie zajechane to trzeba miec wiedze i szczescie Smile
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Rozrząd TDI - co wybrać/przebiegi/wymiana itp. wojci1 196 109,870 01-09-2019, 15:37
Ostatni post: wesz82
  Różnice w tlumikach AUY a ASZ meon 1 1,292 26-04-2017, 01:05
Ostatni post: Bogos
  intercooler roznice 115 a 130 KM syku85 1 1,696 28-01-2014, 18:33
Ostatni post: wesol
  Różnica między świecami żarowymi kubabike 4 3,699 27-01-2014, 20:34
Ostatni post: kubabike
  Tryb ECON i AUTO - jakie są różnice? raventes 20 82,676 30-09-2013, 15:06
Ostatni post: robertsalar
  Rózniece miedzy 115 km a 130km ?? Dzyrooo 6 8,976 22-08-2013, 22:53
Ostatni post: daneczek76
  silnik bvk, a inne 1.9, jakie są różnice? m-blue 3 8,247 11-03-2013, 07:36
Ostatni post: wesol
  Roznica w swiecach zarowych ngk miedzy sharanem,a alhambra i galaxy onilek 1 2,890 20-01-2013, 15:09
Ostatni post: wesol
Smile jaki wybrac najlepszy rozrzad?? wojtekjanek7@interia.pl 1 2,297 26-10-2012, 18:56
Ostatni post: wesol
  Który silnik Diesla nadaje sie do jazdy z lawetą? radziu77 13 17,358 27-05-2011, 13:51
Ostatni post: daneczek76

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości