Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Ilez razy mozna pisac z enie zawsze jak pad aUPG to musz asie łaczyć wszyskie tryz osrodki- woda, olej i spaliny. Pomyśl chwile czy jak puszcz auszczleka pod glowica to czy moze sie tak trafic ze pusi kanal wodny z komora spalania?? Uszczleka pod glowica moz epasc na kilka sposobow, objawow moze byc kilka takze. Ojciec mial tak ze rano bylo git a jak sie nagrzal to dopiero byly cyrki.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2012
Reputacja:
0
Mój elegancko pali, czy zimny czy ciepły. Silnik pracuje równo i przyspiesza normalnie tylko że jak mu się da więcej gazu to wtedy zaczyna rosnąć temp i jeszcze wydaje mi się że jest spore ciśnienie w układzie chłodzenia bo gdy odkręcę ten korek od wlewu to zbiornik jest pusty i płyn jak burza wystrzela z przewodu. A i jeszcze jedno. Znajomy mówił że komputer powinien wykazać czy walnięta jest uszczelka pod głowica. Czy to prawda?
Liczba postów: 377
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
1
tak to uszczelka pod głowicą lub w gorszych wariantach peknięta głowica.
Liczba postów: 64
Liczba wątków: 10
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
0
potwierdzam- uszczelka.
Choć...kiedyś w Passacie benzynie miałem podobny objaw i okazała sie to pompa wody.
Liczba postów: 116
Liczba wątków: 5
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
Nie chcę kolegi martwić ale miałem identyczną sytuacje w innym samochodzie, okazała się uszczelka pod głowicą + popękana głowica ale głowica popękała najprawdopodobniej od tego że długo tak jeździłem ... Lepiej jak najszybciej ściągać głowice, wymienic uszczelke + planowanie głowicy ze sprawdzeniem szczelnosci ;|
Liczba postów: 377
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
1
jak głowica jest równa to nie ma po co jej psuć i planować.. a czy nie ma mikro pęknięć to tylko rentgen -bo pod lupą to gówno zobaczysz.
Liczba postów: 30
Liczba wątków: 0
Dołączył: Nov 2011
Reputacja:
1
Witam.
Miałem podobny przypadek - Galaxy szybko się rozgrzewał do temperatury optymalnej (strzałka stała idealnie pionowo), przy jeździe na krótkich dystansach (do 100 km) i z przepisowymi prędkościami nic się nie działo - co najwyżej było nieco mokro w okolicach zbiorniczka wyrównawczego.
Ale po zrobieniu trasy 3000 km wyszło - silnik się grzał i wyrzucało płyn przez zbiorniczek wyrównanwczy.
Zrobiłem (a raczej mechanicy zrobili):
- sprawdzenie pompy wody - dobra,
- sprawdzenie i przedmuchanie chłodnicy - dobra,
- wymiana całego zbiorniczka wyrównawczego (na szrocie kosztował mnie komplet taniej, niż sam korek w sklepie),
- sprawdzenie termostatu - dobry.
No i jak zrobiłem uszczelkę pod głowicą - wszystko wróciło do normy i Galaksior śmiga pięknie.
Podsumowanie tego wykładu: USZCZELKA POD GLOWICĄ.
Pozdrawiam