Liczba postów: 72
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2011
Reputacja:
0
Ja mam pompkę luźno wiszącą bo nie mam kiedy jej wsadzić do tego gumowego uchwytu a wyciągałem ją kiedyś niepotrzebnie i stukanie jest o wiele bardziej słyszalne. A dźwięk tykającej na maksa pompki + huk wentylatora na maksa + dymek spod auta robi wrażenie na ludziach. Niektórzy mają niezapomniane miny jak widzą stojące auto w takim stanie
był VW Sharan 4Motion 116 PD 2005 Business
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 5
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
0
Czesc panowie mam Sharana z konca roku 2006 model 2007 2.0 TDi 140 km wydaje mi sie ze mam problem z podgrzewaczem chodzi caly czas nawet po przejechaniu 30 km i temperaturze plynu 90 st czy tak powinno byc ?? z tego co wiem powinienn sie wyloczyc przy 75 st plynu przed rozpoczeciem jazdy okolo 5 min postoju na zal silniku !!
Liczba postów: 72
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2011
Reputacja:
0
Czujnik temperatury od pieca jest w piecu wiec to co Ci pokazuje na zegarach nie jest takie samo. Pod autem jest zimniej i jest duża utrata ciepła przez rurki i przy takich mrozach piec może tak często sie włączać wręcz podczas jazdy kiedy pęd powietrza jeszcze schladza piec może chodzić cały czas. Albo czujnik padł - vag prawdę Ci powie.
był VW Sharan 4Motion 116 PD 2005 Business
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 5
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
0
dzieki za podpowiedz !! czy ciagła praca pieca ma wplyw na spalanie auta ??
Liczba postów: 348
Liczba wątków: 18
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
3
no w twoim przypadku to jest chyba jak pamiętam 0,5 l na h ale mogę sie mylić
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
04-02-2012, 08:19
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-02-2012, 08:21 przez wesol.)
Piec webasto tak czy siak chodzic cały czas nie bedzie. Ma uklad elektroniczny ktory czuwa by osiagnac pewna temperature ale tez i odlicza czas. Max jaki moze chodzic piec to 30 minut i musi zrobic maly postój. Tak jak uklad elektroniczny podczas awarii próbuje kilka razy odpalic piec i potem przestaje go męczyć. Spalanie przy pelnej mocy to jest wlasnie okolo 0.4-0.5 litra na godzine. Jesli sie siedzi w aucie i ustawi by sie wlaczalo webasto to tez nie pracuje caly czas wiec spalanie wychodzi i tak mniej jak to co sie podaje. Podczas jazdy spalanie nie wychodzi wieksze gdyż silnik mniej zużywa ropy gdy jest cieply.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 5
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
0
to chyba bede musial poszukac gdzie indziej problemu pali mi zadziwiajaco duzo fakt ze robie bardzo male odcinki ale chyba nie powinien palic 13 l wymienione filtr powietrza i olej!! wczesniej mialem sharana z 2001 1.9 TDi 116 AUY i bylem bardzo zadowolony ze spalania ale nacieszylem sie nim tylko 2 mies i ukradli mi w bialy dzien z podworka
Liczba postów: 215
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jul 2011
Reputacja:
0
04-02-2012, 14:05
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-02-2012, 14:07 przez krisb.)
TRAGEDIA z tą kradzieżą spółczuje,mam pytanie odnosnie rurek od dogrzewacza,czy można je zaizolować gąbką,taką co idzie do cetralnego w mieszkaniu,szybciej by nam się auta grzały,co wy na to ?,co chodzi o spalanie 13 l, to mój nie wiele mniej pali tylko że ja mam w automacie
Liczba postów: 348
Liczba wątków: 18
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
3
siwy sil
w ub. roku kiedy temperatury były podobne jak teraz dojeżdżałem do pracy - jakieś 2,5 km w mieście czasami troche więcej ale nie dużo i mój autobusik potrafił zeżreć 12 l - spalanie realne mierzone na tankowaniach od korka do korka
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
wlasnie to wykonalem 5 minut temu u siebie na podwórku w kanale. Kiedys to robilem u kolesia w sharanie przedliftowym. Nie wiem czy to cos da w odczuciach ale niech to bedzie choć ze 3 stopnie wiecej czy szybciej o minute to chyba warto poswiecic te 6 zl za te izolacje (2x2m). To sa w zasadzie gąbkowe izolacje do zagacenia rurek miedzianych. Ja zapodalem o srednicy wewnetrznej 22 mm bo rurki sa 19 mm srednicy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.