Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
panowie ile miej więcej czasu zajmuje wyciągnięcie pieca na stół z auta?
Mam nową świece sitko uszczelki ale jakoś czasu brak.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
ehh. jakos mi sie ubzduralo ze masz 2.0 benzyna a tam poczciwy 1.9 tdi siedzi. Mimo wszystko powiem ci ze umnie przy AUY ( w sumie różnice w budowie pewnie sa prawie żadne) nie mam problemow z nagrzewaniem i po okolo 10 km mam juz 90 na budziku. Tak mniejwiecej to podaje i nie ma co sie klucic czy po 8 km czy po 11 bo to naprawde zadna roznica. W kazdym razie jak juz wskazówka sie zaczyna podnosic to pnie sie do 90 i tam sie zatrzymuje. Zrob probe z wylaczonym grzaniem na kabine- czy w miare szybko osiaga temp i czy przy grzaniu kabiny idzie duzo wolniej. Teraz na dworze mamy chlodnawo wiec mozna sobie z rana zrobic test. Oczewiscie styl jazdy tez ma wplyw na osiagniecie temp roboczej ale ja jezdze raczje normalnie- bez zamuleń oraz bez pałowania.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
01-09-2011, 09:54
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-09-2011, 09:55 przez daneczek76.)
(01-09-2011, 09:41)wesol napisał(a): Oczewiscie styl jazdy tez ma wplyw na osiagniecie temp roboczej ale ja jezdze raczje normalnie- bez zamuleń oraz bez pałowania.
no tak raczej na zimnym szczególnie w zimie pałowanie silnika niewskazane
umnie z zepsuta świecą przez miasto po 8 km jest gdzieś przy 60-70 stopniach.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
W sumie to moze z 10 minut ale zazwyczja napotyka sie problemy w postaci skorodowanych śrub wiec czas sie wydłuża. Ja wyciagniety mam swoj i lezy w piwnicy a weze zmostkowałem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
01-09-2011, 20:45
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-09-2011, 20:46 przez daneczek76.)
tak piszecie o wyciąganiu tych piecy chyba też się zmobilizuje i zrobię przed zimą.
świeca spalona a taki bład wywala załączam dla potomnych:
Controller: 7M3 815 071 B
Component: HEIZG. B/D5W 0001
5 Faults Found:
01491 - Glow-Plug for Heater (Q9)
29-00 - Short to Ground
01491 - Glow-Plug for Heater (Q9)
29-00 - Short to Ground
01491 - Glow-Plug for Heater (Q9)
29-00 - Short to Ground
01491 - Glow-Plug for Heater (Q9)
29-00 - Short to Ground
01491 - Glow-Plug for Heater (Q9)
29-00 - Short to Ground
jak by sie ktoś pytał czemu błąd 5 razy odpowiadam ponieważ piec ponawia 5 prób odpalenia .
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
0
auto do góry 3 min,
dwa zaciski na ,węże-2x3 min,
3 śruby M8 3x2min,
1 śruba M6 2min,
rozpięcie wtyczki 2min,
poluzowanie zacisków na wężach 2x1min.......
.....piwo pijemy jak draństwo leży na stole-nie wcześniej.....