Liczba postów: 42
Liczba wątków: 4
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
Zeby je rozebrac nalezy wyjac zabezpieczenie z kołnieza a nastepnie spryska penetratorem sprezynke ktora jest wewnatrz, widac ja zreszta, potem nalezy uzyc specjalnego przyzadu ktory rozszeza sprezynke a nastepnie trzymajac przyzad probowac wyciagnac rurke z kielicha.
Jak jest zapieczona to trzeba sie pomeczyc.
Ja uzywałem kiedys rurki CU przecietej na pół w zdłuz ale to troche meczace wiec kupiłem zestaw sciagaczy takich plastikowych.
Bezwzglednie nowe oringi musza byc załozone na nowa rurke.
Liczba postów: 584
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
5
08-05-2016, 13:25
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-05-2016, 13:25 przez dmusek.)
Przewód i tak będziesz zmieniał, to przetnij kołnierz ze sprężyną. Szkoda czasu na zabawy, bo nawet z przyrządem w tym miejscu jest problem.
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 1
Dołączył: Apr 2015
Reputacja:
0
Przyrząd mam tyle ze chyba są bardzo spieczone ze sobą bo ani drgną, myślałem właśnie żeby przeciąć ten kołnierz i wyjąc całkiem sprężynę tylko bardzo ciasno tam jest i dlatego zastanawiałem się czy nie da się wyjąc całości i dopiero wtedy rozbierać, może rozepnę je przy zaworze rozprężnym odkręcę opaski trzymające to wtedy całość się wysunie i łatwiejszy będzie dostęp.
Liczba postów: 65
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
08-05-2016, 22:48
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-05-2016, 22:51 przez motik1.)
U mnie tez to było i demontaż, obciecie,zarobienie na gumowy i dziala juz drugi rok.U kolegi moze działa jeszcze bo nie ma upałów. w korku cisnienie dobija do 26 bar i powyżej czujnik wyłącza kompresor bo za goraco jest, jak schłodzi załączy znowu.obrze jest przepłukać układ przy okazji.
Liczba postów: 584
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
5
Da się wyjąć w całości, ale musisz demontować filtr powietrza i odkręcić łapę od silnika.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Kolego co masz na myśli przeplukac układ bo nie kumam.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 247
Liczba wątków: 33
Dołączył: Jul 2014
Reputacja:
2
powiedzcie przy okazji jak często nabijacie klime ? ja nabijałem w zeszłym roku a jak wczoraj chciałem włączyc chłodzenie to słabo coś chłodziło ....
w zimie właczałem jak potrzebowałem odparować szybe i było ok ... moze być zawalony filtr czy gdzieś mam nieszczelność .... nie usmiecha mi sie nabijać co roku ...
Galaxy MK2 1.9
TDI 2004r - wirus na
169km / 360Nm
Focus MK1 1.6 1998r
Liczba postów: 65
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
09-05-2016, 08:52
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-05-2016, 08:53 przez motik1.)
Przeplukac jest warto wtedy jak jest zatarty kompresor i opiłki ida w układ i po założeniu nowej spreżarki można ją przytrzeć.robiłem w swoim cały układ tył i przod przepłukany i założylem nową chłodnice bo jej się nie da wypłukać.I teraz hula co dwa lata kontrola i tyle
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Klimy się nie nabija. Jeśli szczelna to można jeździć i 5 lat i może być okej. Ja tam w golfie ma normalnie zimę jak włączę a nie zagladane do niej minimum 5 lat bo tyle auto mam. Poprzednik rurkę wymienił i tyle.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.