24-12-2019, 10:28
witam, mam problem z sharanem 1.8t 2000 silnik awc, po zerwaniu paska rozrządu, regeneracja głowicy, nowe uszczelki victor reinz, rozrząd INA, olej texaco 5w40 (poprzedni był 10w40 nie wiadomo jaki), filtr oleju filtrona, komplet filtrów filtrona, nowe świece itp. itd, głowica była wyczyszczona, wszystko złożone wdg. szkolnych zasad, miska olejowa wypłukana nowa, uszczelki założone wszędzie gdzie się dało, turbo w dobrej kondycji. problem polega na tym że po przejechaniu 20km gdy olej osiągnie wysoką temperaturę robocza, pokazuje sie kontrolka oleju przy ok. 1500rpm, zaraz potem znika, praca silnik się nie zmienia, wszystko jest tak jak powinno, ciśnienie na jałowym 1.5 bara, 2000 - ok. 2.1 bara i rośnie wykładniowo. nowy czujnik ciśnienia wkręcany w podstawę filtra oleju, gdzie szukać problemu? pozdrawiam