Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AUY słaby
#11
003 i 011
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#12
(08-03-2019, 14:45)wesol napisał(a): 003 i 011

ok tak zrobię
Odpowiedz
#13
(08-03-2019, 14:45)wesol napisał(a): 003 i 011


http://vaglogi.pl/log-003_011_005_L40oje.html
http://vaglogi.pl/log-003_011_hYB6E9.html
Odpowiedz
#14
Na początek to musisz skrócić sztangę o dwa obroty na tej gruszce bo jest za słabe wysterowanie n75. Co z tego że ecm ma zadane 2345 mbar jak osiąga tylko 2100-2200 mbar. Leniwie wstaje strasznie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#15
(09-03-2019, 10:56)wesol napisał(a): Na początek to musisz skrócić sztangę o dwa obroty na tej gruszce bo jest za słabe wysterowanie n75. Co z tego że ecm ma zadane 2345 mbar jak osiąga tylko 2100-2200 mbar. Leniwie wstaje strasznie.

Tylko że turbo było z powrotem w zakładzie gdzie było regenerowane i ustawił ponownie... Czyżby źle? A teoretycznie gdyby podciśnienie miało nieszczelności to gdy dostaje obrotów pompa daje większe podciśnienie i dopiero wysterowuje dobrze?? Chyba że źle myślę...
Odpowiedz
#16
No ja wężyków za ciebie nie sprawdzę. Mi to wygląda na to co mówię. A to że oni tak ustawiają by turbo leniwie wstawało to jest znane nie od dziś. Lepiej dla nich by późno wstawało jak przeladowywalo. Późno wstaje to mniejsza szansa że się wysypie. Im to na rękę.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#17
Po sprawie, dziurawy wężyk do turbo, wymieniony n75, zostało skrócić nieco sztangę, teraz bierze od 1700obr.
Odpowiedz
#18
Zrobiłem ostatnio test szczelności rur na dolocie wg pomysłu 101 napraw czyli zaślepiłem otwory i podłączyłem kompresor na ok 2bar niestety nieszczelności nie zauważyłem. Po odpięciu przepływki muł od dołu do samej góry.
Ostatnio odłączyłem podciśnienie od turbo - muł w całym zakresie obrotów.
LOG 003 011

po bezpośrednim podłączeniu podciśnienia - tak jak z zaworem n75
LOG 003 i 011

Nie zdążyłem jeszcze pomierzyć napięć we wtyczce, testu z diodą i kupiłem na szrocie używany sterownik. Ręce opadają...
Odpowiedz
#19
Ty a weź zrób loga 010 bo coś mi tu nie gra z atmosferycznym. Tego 003 i 011 z bezposredno podpiętym wężykiem to napewno z pedałem gazu w podłodze robiłeś?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#20
Zrobię może nawet jeszcze dzisiaj a loga robiłem z gazem w podłodze. Może na krótkim odcinku to też poprawię. Samochód nie wszedł w tryb awaryjny.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  AUY słaby w dolnym zakresie obrotów wibracje przy przyspieszaniu jancik 0 1,336 05-05-2019, 12:33
Ostatni post: jancik
  Sharan 2.0 TDI analiza logów(słaby na niskim zakresie obrótów) yez 0 1,492 25-09-2017, 16:43
Ostatni post: yez
  słaby afn analiza logów t.ziomo 9 3,345 03-10-2015, 18:59
Ostatni post: t.ziomo

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości