21-06-2017, 12:11
(21-06-2017, 11:16)kalamb napisał(a): Poprzedni właściciel sprowadził auto z uszkodzoną skrzynią i robił ją wewnątrz ( uszkodzenie nie miało nic wspólnego z wirusem bo po prostu jeszcze go nie było ;-) ). Teraz jestem umówiony na wymianę dwóch elektrozaworów bo sterownik wtedy nie był ruszany. Dodam jeszcze ze częstą przyczyną problemów z automatem jest stosowanie tańszych zamienników oleju i zużyty potencjometr pedału przyspieszenia. I ogólnie skrzynki latają do ok 350 tys potem już może być różnie.
Poprzedni właściciel sprowadził auto z uszkodzoną skrzynią i była robiona wewnątrz. Teraz jestem umówiony na wymianę dwóch elektrozaworów bo sterownik wtedy nie był ruszany. Dodam jeszcze ze częstą przyczyną problemów z automatem jest zużyty potencjometr pedału przyspieszenia. I ogólnie skrzynki latają do ok 350 tys potem już może być różnie.
Dzięki za info !
Jeśli chodzi o ori olej, ATF JF506E firmy Ravenol, to jest to ?