Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: 2.8l V6/VR6 brak mocy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Nie możesz wydawać kasy za błędne diagnozy czy mylne naprawy. Chłopie no weź się nie dawaj robić w konia. To nie zgadywanki. Jedź do kumatego mechanika co ma pojęcie o tych silnikach 2.8 albo niestety do ASO jakiegoś. O ile w ASO masz wszystko na papierze tak u mechaników też wszystko bierz na papier, nic na gębę.

Drgania to duża szansa że przez przeguby lub podporę a problemy moczowe to tak jak kolega skimir sugeruje rozrząd co jest dość częste. A ja bym go słuchał bo conieco wie na tematy związane z ayl
jesli chodzi dlasza czesc o drgania to chce stwierdzic rowniez ze przegubu zewnetrzne jak i wewnetrzne oraz lapa silnika bylo 3 miesiace temu wymieniane jak i cale zawieszenie auta. tak jak pisalem jedyne co nie wymienialem to lozyska i piasty ale nie slychac buczenia ani szumu ale zastanawiuam sie czy to nie bedzie usterka.. a z tym mechanikiem to nie wiem kto jest dobry w krakowie zna ktos jakigos???
Ale na jakiej marki wymieniałem te przeguby bo jak poczytasz dobrze forum to znajdziesz jak kolega wymienił stary przegub na nowy firmy kamoka i było jeszcze gorzej.
Od tego silnika to mechanika ze świecą szukać... faktycznie, może w ASO będą coś wiedzieć bo chociaż zrobią diagnostykę zgodnie ze sztuką.
Jak masz kompa z interfejsem to w diagnistyce silnika wejdź w kanały 208 i 209... Na pracującym silniku odczytaj wartości tych kanaów.
Mają być pomiędzy -8 a 8.
Rozrząd w tym silniku zależy rownież od ciśnienia oleju. Jak na niskich obrotach będziesz mieć zbyt niskie ciśnienie, to może powodować lekkie przestawienie faz rozrządu.

Jednak, tak jak pisałem. Sprawdź podciśnienia, trochę lewego powietrza i bedzie dziadostwo.
Ja osobiście w filtry stożkowe bym się nie pchał. Wszystko fajnie wtedy gdy razem z modyfikacjami dolotu i wydechu ktoś wprowadzi odpowiednie zmiany do komputera. Jednak w tym przypadku bym na to nie liczył - w Polsce szanse znalezienia kogoś, kto potrafi w tym grzebać są bliskie zera.

Jeśli chcesz i masz czas to możemy się kiedyś gdzieś umówić. Nie jestem mechanikiem zawodowym i nie gwarantuję diagnozy ale może coś się da stwierdzić.

W kwestii drgań, to jednak przy hamowaniu bym obstawiał mimo wszystko tarcze... Bolączka podpory raczej u kolegi nie wystąpi po w 4motion jej nie ma a przekładnia kątowa jest raczej pancerna.
przeguby sa firmy GSP zawsze tylko te kupuje.

natomiast dzwonilem do ASO w krakowie VW i mowia ze sprawdzenie tych blokow pomiarowych to koszt 300 zl wiec bede musial chyba sprawdzic co i jak najpierw czy faktycznie to rozrzad
a jak mam sprawdzic to podcisnienie>>?>?
cisnienie oleju tez jest u mnie ok bo 2 tygodnie temu wymienialem caly olej i czujnik cisnienia oleju a pompa oleju jest w porzadku cisnienie oleju wynosilo miedzy 3,5 a 6 bara wiec tu jest ok
a czemu bys stawial na tarcze? byly wymieniane 2 miesiace temu przednie tarcze i tylnie plus klocki TEXTAR komplet i tylnie zaciski wiec sa nowe i centralnie przed wymiana jak i po wymianie problem nadal wystepowal.

Skimir a skad jestes bo ja z krakowa no mozna by sie spotkac tylko gdzie i kiedy :-)
po twojej rejestracji widze ze KRA wiec krakowskie :-) masz tu moj nr i jak cos zadzwon to moze dzsi sie gdzies bysmy nawewt spikli. 883362841
Witam.

Bogato sobie liczą w serwisie za podpięcie kompa Smile. Co do bicia przy hamowaniu, to czujnik zegarowy w rękę i sprawdzić bicie na zamontowanej tarczy hamulcowej, a potem po jej zdjęciu, na piaście i pewnie ona/one będzie/będą do wymiany. Sprawdzić i przód i tył, z tyłu, jak będzie krzywa tarcza/piasta to będzie trzęsło budą przy hamowaniu, kierownicą nie koniecznie, jeśli z przodu, to dodatkowo kierownicą.

Pozdrawiam
no to raczej przednia bo przy jezdzie autostrada probowalem delikatnie hamowac recznym aby sprawdzic czy bedzie bicie ale nie bylo.

wiec stawiam na przod.


Rozrzad jednak do wymiany. wyszlo na blokach pomiarowych na kanale 208 minus 10 a na kanale 209 minus 8. slychac zreszta terkotanie, Duzo Skimir pomogl spotkalismy sie osobiscie i sam powiedzial ze rozrzad na sto preocent do roboty
całe szczęście że kolega pomógł bo już zaczynało fusów brakować Smile
a tak na poważnie to pewnie dostałeś cała litanię zaleceń co do rozrządu i sposobu wymiany Smile

tylko ten mechanik.....
działaj i zdaj relację z efektu, kibicuję
a i pytaj jak coś Smile
W piatek rano o 8.00 sharan zostanie poddany Operacji wymiany rozrzadu wraz ze slizgami napinaczem dwoma lancuchami dwoma kolami zebatymi kolem posrednim uszczelka pokrywy klawiatury i uszczelki pod cewki oraz wymianie cewek bo kolejna szwankuje a jedna wymienilem wiec od razu 5 pozostalych tez wymienie :-) Po rozrzadzie zostanie tylko problem kierownicy drzacej przy 140 km/h przy hamowaniu ale bede wymienialem w nastytepnym tygodniu piasty i wtedy zobaczymy co bedzie dlaej. nie dlugo to sharan caly bedzie heee nowy bo juz wszystko prawie wymienilem a co nie wymienilem to sprzeglo i pompa oleju heeee redszta chyba wszystko nowe.... przez poltorej roku hi hi :-) mam nadzieje ze po rozrzadzie nowym sharan odzyje bo teraz zamula strasznie coraz gorzej. Natomiast jak by ktos luknal kupilem rozrzad angielskiej firmy pod tym linkiem myslicie ze bedzie dobre ?

https://allegro.pl/zestaw-rozrzadu-vw-vr...MDFhYmU%3D
rozrzad dopasowywyalem po numerze vin ale mimo wszystko jest to v6 ale czemu oznaczenia pokazuje ze vr6 przeciez jak by bylo v6 to by byly dwie glowice a u mnie w v6 jest glowica jedna wiec jedna uszczelka :-) niby v6 ale czesci i schemat jest vr6
Piasty i łożyska to raczej nic nie mają do drgań przy dużych prędkościach przy hamowaniu. Zresztą zaczniesz wymieniać piasty to i łożyska to zaraz deczko popłyniesz z kasą.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie