Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Problem z rozruchem jak zimy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam proszę o pomoc bo już mam dosyć posiadam vw Sharana 1.9 TDI 115KM. problem mam następujący czy to lato czy zima mam problem z rozruchem (trzeba go chełtać ) po nocy albo jak dłużej postoi tak z 6 do 8 h po odpaleniu zapala normalnie z pierwszego tak jak powinno być. Wymieniłem filtr paliwa oraz wężyki jak i zawór zwrotny z myślą że pomoże założyłem kawałek wężyka bezbarwnego, aby zobaczyć czy nie ma lewego powietrza no i nie ma tylko to nic nie pomogło niestety, następną rzeczą była wymiana aku. a z tego powodu bo jak założyłem od kolegi aku to dwa dni palił ekstra, po założeniu nowego też z 3 dni palił ok. Następnie okazało się że jest problem z ładowaniem i masą przewody wymienione co się dało styki poczyszczone alternator zregenerowany wymieniony komutator łożyska oraz regulator ładowanie teraz jest okej według mnie 14.3 (chyba ok) oraz klemy na nowe przy aku. ale to nie pomogło przy odpalaniu problem dalej był Sad niestety, następnie wymieniłem czujnik temperatury bo na świece nie szedł prąd (przekaźniki ok) po wymianie czujnika oraz świec na nowe grzeją ale dalej nie odpala rano trzeba go trochę pochełtać potem zaskakuje, był badany vagiem u różnych pseudo mechaników na różnych prog. niestety żadnego błędu nie pokazuje Sad te wszystkie rzeczy które zrobiłem to po przeczytanych postach i sugestiach innych ludzi ale żadna z tych rzeczy nie pomogła, po odpaleniu silnik pracuje równo i śmiga normalnie proszę o pomoc żaden mechanik nie może mi pomóc tylko kasę kasują słyszałem że mogą to być pompowtryskiwacze co bym nie chciał Smile drogi gips, czytałem na forum że może to też być wina rozrusznika czy raczej nie .Proszę o pomoc
Sprawdzales pompe tandemowa ?
a jak tam rozrząd? że tak zapytam.
Co do grzania w lecie w ogóle świece nie grzeją proponuje przeczytać ten temat tu wszystko jest napisane.
a nie dymi ci przy odpaleniu?
mi sie wydaje, że powinieneś sprawdzić rozrusznik. Ja dzisiaj wymieniłem łożyska w rozruszniku i tuleje i pali jak złoto, pozdrawiam
A kąt wtrysku dobrze ustawiony? Może jest opóźniony.
(06-02-2014 19:41)andrew7800 napisał(a): [ -> ]A kąt wtrysku dobrze ustawiony? Może jest opóźniony.

Kolega ma PD.
(06-02-2014 21:20)Scrappy napisał(a): [ -> ]
(06-02-2014 19:41)andrew7800 napisał(a): [ -> ]A kąt wtrysku dobrze ustawiony? Może jest opóźniony.

Kolega ma PD.

Sorry mój błąd, nie zwróciłem uwagi.
Dzięki za liczne podpowiedzi, rozrząd robiłem 3 lata temu przejechałem na nim jakieś 20 tys., no i nie kopci po odpaleniu no oprócz tego ze po chełtaniu przy zaskoku puści dyma, a co to jest ta pompa tandemowa, a co do rozrusznika to jak by był kiepski to chyba zawsze by kiepsko odpalał czy się mylę ? a już wiem co to ta pompa ona jest z boku silnika od strony filtra paliwa i tam właśnie ostatnio zauważyłem na bloku jakieś wycieki ponoć jest tam jakiś oring, ale czy to może być przyczyną czy sama pompa ??
U mnie ta pompa powodowala sporadycznie problemy z odpaleniem. Odpowiada ona za dostarczenie paliwa do pompowtryskiwaczy oraz wytworzenie podcisnienia do sterowania np. kierownicami turbiny, EGR, wspomaganie hamulców.
Stron: 1 2
Przekierowanie