Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Bardzo proszę o analizę logów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
No wlasnie nie ma takich szarpniec tylko lekko naprawde bardzo lekko zatrzesie jak by silnik nie rowno pracowal i nie zawsze zalezy jak auto stoi myslalem ze cos z wtryskami moze nie tak ale nie widac zeby laly no i tam w grupie sa same zera dodalem gazu zeby zrobic to ala BS jako iz nie da sie go wlaczyc w vcds. Czyli uwalona poducha nie moze powodowac lekkiego drgania ? czy tez 2 mas ? na starym 2 masie mi rzucalo cala buda tylko ze jak wciskalem sprzeglo to przestawalo a teraz jest tak ze nawet jak wcisne to sa tylko tak jak mowie jest to takie lekkie tyrpniecie cos ala zle ustawiony zaplon a myslalem ze moze byc cos z 2masem bo nowy tez mial lekkie luzy co prawda duzo mniejsze niz stary ale jakis tam lekki luz byl i dlatego sie zastanawialem czy nie jest jakis wadliwy

A mozna tam zamiast ropy/nafty dac do wezyka wd40 bo ciezko o rope ;]
wd to kicha. Zapodaj cos z oliwą. Dobra jest wlasnie ropa, nafta itp. Luz na dwumasie jest nawet w fabrycznie nowym. Tak ma byc to nie jest robione na sztywniaka bo i naczje to by to nie spelnalo swojego zadania.

Aha w BS dostepne grupy to i tak 000, 003, 004 oraz 011. Tak wiec nie da sie cokolwiek wymodzic z 018. W MB owszem jesli chodzi o pompki to 013, 018 (ich status) oraz 023. Mimo to dodajac gazu umnie nie ma wartosci 128 caly czas zera i tylko jak puscisz noge z gazu to na wszystkich jest 4.0 co swiadczy o odcieciu paliwa na pompki bo zdejmujac noge z gazu silnik spada z obrotów to odcina calkowicie paliwo-spalanie wynosi zero tak samo jadac na jakims tam biegu i hamujac silnikiem.
Czyli mimo wszystko mowisz zeby sprawdzic kable od wtryskow czy moze jeszcze jakis dynamiczny 018 cos pokaze ? a moze tez byc to lekkie trzesienie spowodowane ustawieniem kata synchronizacji na 0 lub tez przez filtr paliwa ?
sprawdz kable.
przestanie padac to sprawdze a mozesz mi jescze powiedziec czy swiece maja w dieslu duze znaczenie bo mam 2 do wymiany caly czas mi blad pokazuje ?
nie nie maja nic do tego.
Nie mialem jeszcze jak zajrzec do kabli ale zrobilem jeszcze raz loga 018 dodajc gazu i poszczajac z tego co zauwazylem to jak dam wiecej gazu to sie pojawia 4 a pozniej 128 jak malo to tylko 128

Log (0 - 018)
umnie 128 nie wystepuje.
Moglo sie cos zmienic miedzy wartosciami w vag i vcds czy musi byc cos nie tak z ta wartoscia
generalnie w bloku 18 maja byc same zera. Wszelkie inne cyfry oznaczaja ze cos jest nie tak. Oczewiscie poza tym z epo zodjeciu nogi z gazu masz odciecie paliwa co sugeruje oznakowanie 4.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie