Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Bardzo proszę o analizę logów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Ciegno gruszki musi chodzic plynnie-nie moze sie zacierac. Poniewaz turbo jest dosc nisko to woda powoduje korozje gruszki. Dobrze jest przeropowac ta gruche a geometrie wyczyscic. Jak rozruszasz geo poprzez reczne machanie sztanga to na logach zapewne bedzie widoczna poprawa.
Po ręcznym rozruszaniu poprawa pewnie nie na długo....
Zalezy od stopni zasyfienia tej geo w turbinie. Jest zawsze jakas szansa ze po takim rozruszaniu i przegonieniu auta na autobanie z wysokimi obrotami ( 3500-4000) pomoze albo na dluzszy czas albo i nawet na zawsze. Mozna jeszcze odkrecic poczatek wydechu od muszli goracej turbiny i wpsikac tam jeszcze duzo odrdzewiacza jakiegos pozadnego z dodatkiem nafty, ropy itp.
Jeszcze mam jedno pytanie: dlaczego w tych logach w grupie 011 w trzeciej kolumnie od lewej są takie dziwne wartości. Czy nie powinno tam być ciśnienie wymagane?

Edit:
w pierwszym logu jest jakieś dziwne. W tych logach po wymianie zaworka jest już normalnie. Ale widzę że te różnice nie są jakieś drastyczne. Ile może być odchylenia między ciśnieniem wymaganym a zmierzonym?
roznice raczej nieduze - tak z 50-100 m barów ale tu glownie chodzi oto czy daje rade zbic i nie trwa taka roznica za dlugo.
Czemu nie ma zadanego cisnienia i aktualnego to nie wiem. Wiesz turan to juz troszke inne auto i nie kozystasz z tego samego vaga co my do starszych aut. Moze byc wina wersji itp. Dynamiczne logi rób w MB a statyczne w BS tak na przyszlosc.
Dzięki. W przyszłym tygodniu wyciągam turbawkę. Próbowałem ręcznie (kombinerkami) ruszać tym cięgnem i trochę się rusza - bo ja wiem - około 1cm. Z tym, że miałem kiepski dostęp i dokładnie to trudno powiedzieć jaki był skok tego cięgna.
Moge sie podpiac pod temat jako juz teraz uzytkownik tourana i prosic o analize

Statyczne tylko bez BS bo w vcds nie dziala
Log (0 - 018,023,014)
Log (3 - 001,003,004)
Log (2 - 011,013,014)
Dynamiczne
Log (1 - 001,003,004)
Log (4 - 008,010)
Log (5 - 011,013)

8 i 10 dynamiczne cos zle musialem wcisnac i nie zalogowalo w dobrym momencie a nie mialem pomocnika ;]
sprawdz kabloteke od pompowtrysków. Lepkkie problemy z notlaufem. Wydlada na to ze albo elektrozaworek jest zasyfiony albo leciutko sie kierowniczki przycierają.
Logujac zawsze mozesz wpierw kliknac na logowanie i nich nawet sie zapisuje kilka sekund zanim sobie ustawis zbieg i zaczniesz przyspieszac- to w niczym nie przeszkadza.
Jest jakas mozliwosc sprawdzenia tego elektrozaworka ? czy lepiej sprawdzic pod autem jak chodza kierowniczki ? a co do pompek to sa jakies przerwy czy za duze czasy ma ? bo z tego co zauwazylem jak lekko wciskam gaz na postoju miedzy 800-1200 jest taki moment ze lekko zadrzy i tez jest czasem odczowalne takie lekkie drganie cos jak w benzynie jak swiece sa zajechane bardzo i je zalewa mialem tez takie cos tylko ze duzo mocniej az buda trzeslo ale po wymianie 2masy ustalo i teraz jest tylko leciutko dlatego tez zastanawialem sie czy to jakas poduszka nie jest walnieta lub czy nowy 2 mas nie jest wadliwy

Aha jezeli chodzi o grupe 18 statyczne ja tam dodalem gazu przez chwilke i sie pojawily te wartosci 128
masz nie dodawac gazu jak robi sie logi statyczne. Maja byc robione w BS wlasnie z tego powodu ze program sam sobie wszystko robi. Wtedy tez obserwujemy parametry lub zapisujemy w postaci loga. Co by nie bylo to nie powinno byc nic innego jak same zera dla grupy pompek bo oznacza to jakies problemy z nimi lub z kabloteką. Jak sa problemy z nimi to wiadomą sprawa jest to ze beda szarpniecia- to nie dwumas ani poducha na sto procent.
Elektrozaworek to mozesz potraktowac ropą- w wezyk zapodac odrobine ropy tak by sobie zassalo, kapselek tej nafty. Jesli nie to podmienic go albo z tym od EGRa albo z innego auta.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie