Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: wady i zalety chipu 1.9 auy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
czasami tuner tak robi softa ze mozesz sobie vagiem sam zmienic. Poporstu przekodowujac z manuala na automat zmieniasz wybór mapy bo sa dwie w sterowniku. Jedna jest seryjna a druga z parametrami podniesionymi. Tylko czy kazdy tuner tak robi??
Witam. Potrzebuje oryginalnej mapy do sharana auy 2003r.poprzedni wlasciciel coś majstrował i auto nie chodzi tak jak powinno. Po logach wyszło że coś jest nie tak . będę wdzięczny za udostępnienie.
mam takie pytanie ? ile realnie moge wyciągnąc z tego AHU na normalnej turbawce jest realne 150-160koni? czy niema to sęsu i od razu mam szukać jakiegoś ASZ ? a i mam pytanie bo moge za grosze ti dostać turbawke ASZ do regeneracji bo cały ten wirnik lata , opłaca się to brać i regenerować w razie czego ?
z AHU = 90KM Sharana ??

Co do turbiny to tutaj na forum jest temat co do regeneracji.. jedni regenerują i jest dobrze inni regenerują i cuda się dzieją.
Ja szukałem zdrowej ARL nie regenerowanej i jestem zadowolony.
Z AHU tyle wyciągnąć, to raczej ciężko Big Grin Ale jeśli mówisz o AUY to myślę że tak koło 145 pyknie na serii.
w ahu trzeba by dac wieksza suszare ale tam masz niestety nieco inne sterowanie i zapieciesuszarki takiej jak z asz czy ARL to wymaga sporej przeróbki. Do tego tez trzeba wydajniesze wtryski bo nie podleje tyle paliwa. Pompa paliwa tez lichawa ale na jakies 140 powinna wydolic jeszcze.
sorry panowy ja przecież AUY mam tylko sie przejęzyczyłem Big Grin!
realnie okolo 140-145 koni mozna wycisnac ale jeden sie zrobi na 137 koni a drugi przekoroczy 147 KM. Auta sie nei chipuje na dana moc tylko jak wyjdzie tak wyjdzie. Tuner podnosi cisnienei dolaodwania na tyle ile moze wiedząc ze tyle suszarka wytrzyma oraz podlewa paliwa tak by potem auto nie robilo zasłony dymnej. To czy wyjdzie tyle czy nie wyejdzie to juz zasluga losu. Poza tym silnik tez musi byc w dobrej kondycji, pompki dobrze wyregulowane i kąt synchronizacji boi tu mozna stracic z 15 koni jak ktos grzebal tam nieumiejetnie.
Jak na razie autko chodzi lepiej niż moje wysłyżone byłe AFN ale w sumie zastanawiałem się czy nie ożywić go trochę bardziej . Jakbym miał tego farta i wyszło by w granicach 145 to też był bym szczęścliwy ... dzięki
(24-04-2014 19:23)fishbone napisał(a): [ -> ]Jak na razie autko chodzi lepiej niż moje wysłyżone byłe AFN ale w sumie zastanawiałem się czy nie ożywić go trochę bardziej . Jakbym miał tego farta i wyszło by w granicach 145 to też był bym szczęścliwy ... dzięki
Spokojnie Ci tyle wyda. U mojego braciaka jest AFN a na hamowni wyszło 135 KM ale to było przy żle ustawionym nastawniku na pompie. Jak będzie czas to odwiedzimy hamownie i czuć że jeszcze coś mocy doszło po prawidłowym ustawieniu nastawnika.Smile
Koledzy jeśli chodzi o AHU=90 KM można bez wymiany części zrobić 123 KM (sam program i dostrojenie). Tyle bezpiecznie i spokojnie wydoli Tongue.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Przekierowanie