Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Regeneracja zaciskow tylnych
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
znalazłem cały zacisk więc chyba nie opłaca się regenerować starego bo nie wiadomo co tam sie porobiło. Czy ktoś może się wypowiedzieć o tym zacisku ? cena niska czy to nie pęka w palcach to żeliwo ?
http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-tyl-p...56350.html
Sprwadz linkę od ręcznego na ,,łuku ,, przed zaciskiem tam linka potrafi się przecierać przez gumę aż do pancerza i blokować ruch linki .
hej już to sprawdziłem linka nie blokuje, blokuje na 100% dzwigienka więc chyba dzisiaj zamówie cały zacisk i nie bede się bawił w regeneracje bo za pół roku sytuacja może się powtórzyć. Z tego co czytam to te rozwiązanie z ręcznym to porażka w autach grupy VAG.

A czy ktoś ma może zdjęcie podglądowe jak ma wyglądać miejsce regulacji linki i to rozgałęzienie linek na boki bo u mnie jest na jakies opaski zaciskowe złapane i nie wiem jak to oryginalnie ma być zrobione.
Ja w tamtym roku poczyściłem nasmarowałem rozruszałem całe zaciski bo już tez nie mogłem odjechać raz z miejsca, do dzisiaj jest ok. Zastosowałem jeszcze taki patent podłapany z forum forda jak ludzie zwłaszcza w mondeo dokładają dodatkową sprężynkę na końcu wkładając na linkę która efektywniej odpycha ta dźwigienkę.
Tez sie dziwilem kiedys w oplu jak nam kazali przy przegladach corocznych smarowac smarem ta dzwigienke na zacisku. Pózniej sie kaplem czemu to sie robi. Generalnei umnei nasmarowane sa zawsze hamulce itp rzeczy. Woda nie ma prawa tam dochodzic i szkodzic zaciskom.
(17-09-2015 10:45)suhhar napisał(a): [ -> ]hej już to sprawdziłem linka nie blokuje, blokuje na 100% dzwigienka więc chyba dzisiaj zamówie cały zacisk i nie bede się bawił w regeneracje bo za pół roku sytuacja może się powtórzyć. Z tego co czytam to te rozwiązanie z ręcznym to porażka w autach grupy VAG.

E tam, wcale nie porażka. Zasmarować smarem dźwigienkę, jak radzi Wesoł i używać ręcznego i wszystko ma działać. U mnie już ze trzy lata chodzi bez problemu.
Zima idzie, bączki fajna sprawa Tongue
a kupiłem nowy zacisk i w czwartek bede montował, z tego co czytam to dzisiaj posmaruje a za tydzień to się powtórzy. Mam nadzieje ze kilka lat posłuży.
zacisk wymieniiony wszystko smiga, ręczny trzyma 30 zł za wymiane. Ale nie wiem czy jeszcze linek nie wymienie bo w jednym miejscu jest guma przetarta i pewnie sie juz tam wilgoć dostaje.
Groszowe sprawy taka linka. Też wymieniłem. Nasmaruj tylko dobrze.
suhhar napisz jak wyglądaj te zaciski, wszystko z nimi ok, też czeka mnie regeneracja/wymiana i nie wiem co wybrać?!
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie