Liczba postów: 467
Liczba wątków: 51
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
4
Sprwadz linkę od ręcznego na ,,łuku ,, przed zaciskiem tam linka potrafi się przecierać przez gumę aż do pancerza i blokować ruch linki .
Liczba postów: 131
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2015
Reputacja:
0
17-09-2015, 10:45
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-09-2015, 10:47 przez suhhar.)
hej już to sprawdziłem linka nie blokuje, blokuje na 100% dzwigienka więc chyba dzisiaj zamówie cały zacisk i nie bede się bawił w regeneracje bo za pół roku sytuacja może się powtórzyć. Z tego co czytam to te rozwiązanie z ręcznym to porażka w autach grupy VAG.
A czy ktoś ma może zdjęcie podglądowe jak ma wyglądać miejsce regulacji linki i to rozgałęzienie linek na boki bo u mnie jest na jakies opaski zaciskowe złapane i nie wiem jak to oryginalnie ma być zrobione.
Liczba postów: 113
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
0
Ja w tamtym roku poczyściłem nasmarowałem rozruszałem całe zaciski bo już tez nie mogłem odjechać raz z miejsca, do dzisiaj jest ok. Zastosowałem jeszcze taki patent podłapany z forum forda jak ludzie zwłaszcza w mondeo dokładają dodatkową sprężynkę na końcu wkładając na linkę która efektywniej odpycha ta dźwigienkę.
Pomoc drogowa - przewóz aut, przyczep, maszyn, minikoparek itp. 509-415-653
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tez sie dziwilem kiedys w oplu jak nam kazali przy przegladach corocznych smarowac smarem ta dzwigienke na zacisku. Pózniej sie kaplem czemu to sie robi. Generalnei umnei nasmarowane sa zawsze hamulce itp rzeczy. Woda nie ma prawa tam dochodzic i szkodzic zaciskom.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
(17-09-2015, 10:45)suhhar napisał(a): hej już to sprawdziłem linka nie blokuje, blokuje na 100% dzwigienka więc chyba dzisiaj zamówie cały zacisk i nie bede się bawił w regeneracje bo za pół roku sytuacja może się powtórzyć. Z tego co czytam to te rozwiązanie z ręcznym to porażka w autach grupy VAG.
E tam, wcale nie porażka. Zasmarować smarem dźwigienkę, jak radzi Wesoł i używać ręcznego i wszystko ma działać. U mnie już ze trzy lata chodzi bez problemu.
Zima idzie, bączki fajna sprawa
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 131
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2015
Reputacja:
0
a kupiłem nowy zacisk i w czwartek bede montował, z tego co czytam to dzisiaj posmaruje a za tydzień to się powtórzy. Mam nadzieje ze kilka lat posłuży.
Liczba postów: 131
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2015
Reputacja:
0
zacisk wymieniiony wszystko smiga, ręczny trzyma 30 zł za wymiane. Ale nie wiem czy jeszcze linek nie wymienie bo w jednym miejscu jest guma przetarta i pewnie sie juz tam wilgoć dostaje.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Groszowe sprawy taka linka. Też wymieniłem. Nasmaruj tylko dobrze.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 46
Liczba wątków: 16
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
0
suhhar napisz jak wyglądaj te zaciski, wszystko z nimi ok, też czeka mnie regeneracja/wymiana i nie wiem co wybrać?!