Ocena wątku:
  • 22 głosów - średnia: 2.45
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SILNIK STUKA JAK STARYM MERCEDESIE!! POMOCY
#11
Dziękuję Wszystkim którzy zainteresowali się moim tematem. Napisze najlepiej od początku. Wstępnie już wiem, co się dzieje z moim autkiem. Zrobiłam test na "ucho"
Wystarczyło wziąć płaski kijek, w miarę długi. Jeden koniec tegoż kijka przykładałam do silnika i klawiatury. Do drugiego końca przyłożyłam ucho. Silnik jest uruchomiony. Znalazłam "stuki" za pierwszą świecą żarową z lewej strony. Tam coś jest zabudowane. Nie bardzo wiem, co tam jest. Ale tuż obok na pewno znajduje się pasek rozrządu. Troche wyżej jest klawiatura. Dzisiaj mechanik w sumie postawił dwie ostateczne diagnozy. Pompowstryskiwacz lub szklanki.
Tyle że zadano mi pytanie na które kompletnie nie znam odpowiedzi. Czy moje auto ma wtryskiwacze czy pompowtryskiwacze? Bo podobno jest to różnica, a wszyscy i tak mowią zawsze pompowtryskiwacze mimo, że to w rzeczywistości są TYLKO wtryskiwacze. Wobec tego tu moje pytanie. W co wyposażony jest mój SHARIK
Dla przypomnienia dodam:
VW Sharan TDI 1,9 (116KM) 2000r (rejstrowany we wrześniu, niektórzy mówią, że to wersja po liftingu)
Odpowiedz




#12
stawiam na to że jeżeli 116 KM i po liftingu (ważna w tym względzie data produkcji a nie rejestracji) to raczej będzie na pompkach -

a jednak wzieli pod uwage szklanki

nie wiem jaki odgłos wydaja pompowtryski ale wiem ze szklaneczki lubia ładnie postukać - miałem do wymiany dwie - wymieniłem wszystkie (po co dwa razy rozbierać skoro jedna szklaneczka kosztuje w granicach 20-30 pln w zalezności od producenta
aha i jeszcze jedno

jezeli to stukanie wystapiło po zalaniu "dziwnego paliwka" - a wczesniej tego nie było to faktycznie możliwym jest uszkodzenie pompowtryskiwacza - a to raczej na pewno powinien pokazać VAG
Odpowiedz
#13
No to teraz wszystkich zaskocze. Wczoraj pojechałam na diagnostyke BOSH DIESEL SERVICE. Ręce mi opadły, bo okazuje się,że jednak prawdopodobnie silnik jest to kapitalnego remontu lub wymiany. I tu właśnie oczekuję rady co lepiej zrobić.
Takie wystąpiły błędy (kompletnie nie wiem co to znaczy- proszę o TŁUMACZENIE!! Smile
- 412E - PRZERYWACZ SPALANIA CYLINDER 2
- 463A - STEROWNIK SILNIKA ZABLOKOWANY
Oby dwa błedy są błędami statycznymi....
Odpowiedz
#14
odnośnie tych kodów błędów gdzieś czytałem o gościu który miał ten kod 412E i parę innych z tym że w VW New Beetle i jemu pomogło wymiana kabli zapłonowych Smile
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Silnik 2,0 tdi BRT akcja serwisowa 13D8 peters77 8 4,153 01-07-2021, 18:03
Ostatni post: peters77
  silnik BXE przeładowanie junak1956 4 1,248 21-05-2021, 05:57
Ostatni post: wesol
  Problem z odpaleniem zimnego silnika, gasnący silnik 19,TDi 115KM ukciak 34 8,581 28-12-2020, 10:52
Ostatni post: wesol
  Sharan jedzie tylko 110km/h, pomocy ! Komapo 5 1,626 01-05-2020, 16:23
Ostatni post: Komapo
  silnik BRT - problemy rado91 13 5,162 13-12-2019, 19:13
Ostatni post: radekklimat
  silnik gasnie co jakiś czas grażyny 11 6,172 07-09-2019, 09:15
Ostatni post: sgaVAN
  Problem z uruchomieniem gdy ciepły silnik niebieski91 120 47,087 13-06-2019, 22:17
Ostatni post: jamróz
  Świece żarowe silnik ASZ - działanie/sprawdzenie/problemy slawek23 15 6,023 27-02-2019, 21:59
Ostatni post: alka 04
  Adaptacja (kanał 05 w silniku) - jakie wartości ORI? Silnik ASZ meon 0 1,141 27-06-2017, 18:52
Ostatni post: meon
  Momenty dokręcania pompowtrysków POMOCY! mateusz.vw.sharan.89 11 32,507 13-02-2017, 01:17
Ostatni post: Stefano

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości