Witam.
Ten drugi przekaźnik o nr 100 znajdujący się nad tym od ogrzewania przedniej szyby, to przekaźnik pomocniczy dla odciążenia obwodów wysokoprądowych mających połączenie z modułem centralnej elektryki, po jego wyciągnięciu "ginie" prąd na bezpiecznikach zasilanych z jego nóżki 87, czyli oprócz tego co napisałeś, przestają tez działać np. wycieraczki przód z tego co pamiętam, od cała tajemnica ale nie jest to w żadnym wypadku przekaźnik o podgrzewania tylnej szyby ani żadna prawa i lewa strona . Co do wspólnej masy, to jest ona na górze szyby (taka złota taśma) i przytwierdzana jest to punktu masowego dachowego, na dole nic mi nie wiadomo, może kolega Stefano wyjaśni co miał na myśli.
Pozdrawiam
Ten drugi przekaźnik o nr 100 znajdujący się nad tym od ogrzewania przedniej szyby, to przekaźnik pomocniczy dla odciążenia obwodów wysokoprądowych mających połączenie z modułem centralnej elektryki, po jego wyciągnięciu "ginie" prąd na bezpiecznikach zasilanych z jego nóżki 87, czyli oprócz tego co napisałeś, przestają tez działać np. wycieraczki przód z tego co pamiętam, od cała tajemnica ale nie jest to w żadnym wypadku przekaźnik o podgrzewania tylnej szyby ani żadna prawa i lewa strona . Co do wspólnej masy, to jest ona na górze szyby (taka złota taśma) i przytwierdzana jest to punktu masowego dachowego, na dole nic mi nie wiadomo, może kolega Stefano wyjaśni co miał na myśli.
Pozdrawiam