Możesz wypiąć wtyczki na bokach przy słupkach i podać bezposrednio prąd z akumulatora na jedna połówkę i póżniej drugą. Zrobić trzeba pomiar miernikiem cęgowym ile Amper bierze jedna i druga połówka. Póżniej ten sam pomiar przy podpiętej instalacji auta. Jesli jest spadek natężenia prądu, to trzeba szukać w instalacji auta, po 'drodze' słabe punkty, styki.
Zacznij od bezpieczników blaszkowych przy akumulatorze. Sprawdź czy nie grzeją się grube przewody w tej puszce, szczegónie drugi czarny od aku, przy właczonych wszystkich odbiornikach; wentylatory, swiatła, szyby i co tam jeszcze masz.
Dojdzesz wtedy gdzie siedzi przyczyna.
Jest jeszcze jeden słaby punkt, to masa na dole szyby, wspólna na obydwie połówki.
Zacznij od bezpieczników blaszkowych przy akumulatorze. Sprawdź czy nie grzeją się grube przewody w tej puszce, szczegónie drugi czarny od aku, przy właczonych wszystkich odbiornikach; wentylatory, swiatła, szyby i co tam jeszcze masz.
Dojdzesz wtedy gdzie siedzi przyczyna.
Jest jeszcze jeden słaby punkt, to masa na dole szyby, wspólna na obydwie połówki.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155