03-12-2016, 18:18
Niech ten gaziarz sprawdzi, czy LPG jest dobrze zestrojone. W szczególności co się dzieje z czasami wtrysku benzyny po przełączeniu na gaz. Trzeba popatrzeć na korekty krotko i długoterminowe a na samym początku na działanie sondy lambda.
Jak jest źle wyregulowana instalacja gazowa to będzie falować.
Zapytaj czy dobrze wybrał rodzaj sondy - tam jest szerokopasmówka a chyba niektórzy o tym zapominają.
Czy po przejsciu z LPG na benzynę wszystko wraca do normy? Jeśli tak to od razu czy po chwili?
Czy gaziarz wiedział co robi gazując ten silnik? Sam fakt, że zaproponował wymianę cewek jest nieporozumieniem - to nie są kable, które tracą z czasem na izolacji. Cewka działa albo nie. Ja mam sharana z 2001 roku i cewki chyba jeszcze oryginalne (w zapasie mam dwie ale póki co nie użyłem a LPG w silniku od 7 lat).
Nie znam tego sterownika ale może są tam opcje testowania pojedynczych wtrysków.
Jak jest źle wyregulowana instalacja gazowa to będzie falować.
Zapytaj czy dobrze wybrał rodzaj sondy - tam jest szerokopasmówka a chyba niektórzy o tym zapominają.
Czy po przejsciu z LPG na benzynę wszystko wraca do normy? Jeśli tak to od razu czy po chwili?
Czy gaziarz wiedział co robi gazując ten silnik? Sam fakt, że zaproponował wymianę cewek jest nieporozumieniem - to nie są kable, które tracą z czasem na izolacji. Cewka działa albo nie. Ja mam sharana z 2001 roku i cewki chyba jeszcze oryginalne (w zapasie mam dwie ale póki co nie użyłem a LPG w silniku od 7 lat).
Nie znam tego sterownika ale może są tam opcje testowania pojedynczych wtrysków.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.