17-10-2016, 19:19
Dodam z własnego doświadczenia. Miałem poprzedniego Sharana z 96 roku w którym fabrycznie były oryginalne lampy i sam je zamieniłem na Projekt ZWO. W momencie kiedy rozbiłem auto rzeczoznawca z PZU który robił oględziny sprawdzał czy jest homologacja na te lampy. Powiedział że gdy by nie było to powstał by problem z wypłaceniem odszkodowania ponieważ auto nie powinno być dopuszczone do ruchu.
Lubię różne przeróbki ale teraz uważam co przerabiam w swoim aucie.
Jeśli kolega chce mieć w swoim aucie w miejscu halogenów dwie opcje Halogen i dzienne to niech kupi na allegro gotowe lampy z dwiema opcjami na które jest homologacja i po problemie. Też się przymierzam do takiego zakupu ale zawsze dziesięć razy przemyślę co i jak.
Lubię różne przeróbki ale teraz uważam co przerabiam w swoim aucie.
Jeśli kolega chce mieć w swoim aucie w miejscu halogenów dwie opcje Halogen i dzienne to niech kupi na allegro gotowe lampy z dwiema opcjami na które jest homologacja i po problemie. Też się przymierzam do takiego zakupu ale zawsze dziesięć razy przemyślę co i jak.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM