nośność jak sama nazwa mowi jest po to zeby to "coś na tych kołach moglo nosić odpowiedni ciezar. Czy na ksieżycu nasze auta tez musialyby miec taka nosność? Nie, oczewiscie. Tak samo i to co pisalem. Auto zostalo zaprojektowane do takiej a nie innej DMC a to wymusza takie opony. Zmniejszasz dmc auta i mozesz zakladac juz opony zwykle nie wzmacniane. Ładujesz na auto duze ciezary i jedzisz tak prawie caly czas to zalóż nawet opony z nsnoscią 102 a nie 96. Ogolnie ta cala wojna i tak jest bezsensowna bo kłócicie sie o roznice miedzy oponami z indexem 91 a 96 co stanowi zaledwie pare kilogramów. Owszem przepis jest przepisem.
W sumie co do indexu predkosci to mozna powiedziec ze nie jest potrzebne nic wiecej jak index do 150 km/h bo i tak przpeisy nie pozwalaja na wieksze predkosci wiec po co wieksze zakladac.
Codziennie ładuje auta w pracy i powiem wam ze chyba nie spotkalem zadnego ktory by nie byl przeladowany. Niekotrzy sa trylko troche przeforsowani ale sa przypadki ze auto z ladownoscia 800 czy 1200 kg ma zalozone na pake po 3.5 tony i jakos te kola daja rade. Raz tylko mi znajomy mowil ze na zwykla przyczpeke z oponami nowutkimi zalozyl ponad 5 ton gdzie w sumie powinien zaladowac tylko okolo 1 tony i opony wystrzeliły.
W sumie co do indexu predkosci to mozna powiedziec ze nie jest potrzebne nic wiecej jak index do 150 km/h bo i tak przpeisy nie pozwalaja na wieksze predkosci wiec po co wieksze zakladac.
Codziennie ładuje auta w pracy i powiem wam ze chyba nie spotkalem zadnego ktory by nie byl przeladowany. Niekotrzy sa trylko troche przeforsowani ale sa przypadki ze auto z ladownoscia 800 czy 1200 kg ma zalozone na pake po 3.5 tony i jakos te kola daja rade. Raz tylko mi znajomy mowil ze na zwykla przyczpeke z oponami nowutkimi zalozyl ponad 5 ton gdzie w sumie powinien zaladowac tylko okolo 1 tony i opony wystrzeliły.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.