17-10-2013, 17:25
owszem wszystko sie zgadza. Jedna mala uwaga tak jak pisalem juz wczesniej. Zakupilem sobie przyczpeke ktora ma DMC 750 kg bo wazy 140 kg i ma dopuszczalny zaladnek 600kg.Mozna sobie zakupic przyczepke taka samą ale zarejestrowac ja sobie na DMC powiedzmy 400 kg czyli ładunek nie wiekszy jak 260 kg. Taka przyczpeka ma opony o nosnosci 400 kg. Czmey 400 bo dwa koal razem daja nosnosc 800 kg. Przy zmienionej nosnosci przyczepki zmienia sie takze index opon bo ona i tak nie moze wiekszego ladunku targać.
To samo mozna sobie zrobic z autem i zarejestrowac sobie SGA tak ze DMC bedzie mieć powiedzmy 2200 kg. w tym momencie diagnosta wystawi takze papier na homologacje opon. Takich zamian raczje w dół sie nie robi tylko odwrotnie i cos podobnego robil kolega w starym dostawczaku mercedesa jak mu zwiekszal ladownosc. Dał dodatkowe pióra i na SKP juz mu zwiekszyli DMC.
To samo mozna sobie zrobic z autem i zarejestrowac sobie SGA tak ze DMC bedzie mieć powiedzmy 2200 kg. w tym momencie diagnosta wystawi takze papier na homologacje opon. Takich zamian raczje w dół sie nie robi tylko odwrotnie i cos podobnego robil kolega w starym dostawczaku mercedesa jak mu zwiekszal ladownosc. Dał dodatkowe pióra i na SKP juz mu zwiekszyli DMC.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.