Liczba postów: 49
Liczba wątków: 7
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
0
był : Passat B3 2.0 16v
był: Polo 6N 1.4 16v
Jest: Passat B4 1.8
Jest: Sharan 1.9 TDi
Liczba postów: 1,474
Liczba wątków: 38
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
6
Brakuje jeszcze do kompletu 018 i 023.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Czwarta pompka cos tam szaleje. turbo mogloby wstawac nieco wczesniej ale pewnie ktos tam majstrowal przy gruszce. tak to widac ze geo nic sie nie klinuje.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 49
Liczba wątków: 7
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
0
Dzieki chlopaki
018 i 023 dorobimy ;-)
Turbina po regeneracji ale nic nie będę tam kręcił, autko trochę stało być możne trzeba poprawić regulacje tej 4 bo o ringi wymieniałem.
był : Passat B3 2.0 16v
był: Polo 6N 1.4 16v
Jest: Passat B4 1.8
Jest: Sharan 1.9 TDi
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tak czulem ze skopane przy regeneracji bo pewnie wyslana byla tez i gruszka. to twoja sprawa ze wolisz jezdzic z tym skpanym ustawieniem. Jaka regulacje chcesz tam poprawiac bo nie kumam?
Po wymianie oringow zaczynaja sie wlasnie cyrki ale to juz wyjasnialem wiele razy bo pare osob juz to doswiadczylo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 49
Liczba wątków: 7
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
0
25-11-2016, 21:39
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-11-2016, 22:03 przez andrzej_7777.)
Regulację pompo-wtrysku całego,
ciężko wyregulować gruszkę ?
Znalazłem w sieci cos takiego
Regulacja gruszki
był : Passat B3 2.0 16v
był: Polo 6N 1.4 16v
Jest: Passat B4 1.8
Jest: Sharan 1.9 TDi
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
A gdzie ty masz regulacje tego pompowtrysku calego bo ja naprawde nie wiem oczym mowisz.
Tak regulacja ta sama kolegi jest tez na forum golfa gdzie wiele osob sie wypowiadalo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=576847
Generalnie tak zeby skrocic gwint o gdzies dwa obroty. Bedzie duzo zywszy z dolnych obrotow.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 49
Liczba wątków: 7
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
0
był : Passat B3 2.0 16v
był: Polo 6N 1.4 16v
Jest: Passat B4 1.8
Jest: Sharan 1.9 TDi
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tak jak widzisz profi turbo znam i mnie tez znaja.
Chodzilo o pompki. i tu sie pompek nie reguluje. Jedynie co to poprawny montaz co jest rzecza oczewista czyli ustawienie poprawnego naciagu wstepnego pompek. z tym ze nie jest to jakies super znaczace czy to bedzie 180 stopni czy 225 czy 250 stopni. wazne zeby ktos kto montowal pompki otym wiedzial a nie ze jedna bedzie ustawiona na okolo 200 stopni a inna na 700 itp. Czyli nie moze tego zakladac patalach. Wiekszosc ludzi z forum potrafi to wykonac wiec jesli mowa o mechaniku to zakladam ze tylko odpowiednia wiedze ma. Inaczej to nie wolno mu dawac nawet kosiarki do naprawy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 49
Liczba wątków: 7
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
0
Obs miał być
ten link.
Wesoł spokojnie oddychaj, pisząc wyregulować miałem na myśli sprawdzić i ewentualnie poprawić czy ten 4 pompo-wtryskiwacz jest prawidłowo zamontowany ;-)
był : Passat B3 2.0 16v
był: Polo 6N 1.4 16v
Jest: Passat B4 1.8
Jest: Sharan 1.9 TDi