Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volkswagen Sharan 1,9 TDI czy warto ?
#11
Salony na samochody pokazowe biorą głównie kolory czarne, czerwone, niebieskie, oczywiście perły i metaliki... nir spotkalem sir z białym czy właśnie takim militarnym zielonym... chyba ze to były targi NATO. pozatym jeśli nir ma sciemy warto oglądać. typowa korozja przy tylnim zamku. Sprawdź czy faktycznie ten kolega ja sprowadził i ile jeździł. skoro taka fajna historia pojazdu zadzwoń do tego salonu gdzie rzekomo był wystawowy.
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm Tongue
Odpowiedz




#12
Srebrne liczniki są jak najbardziej oryginalne w Sharanach z pakietem chrom.
Na pewno zainteresowałbym się tym egzemplarzem. Opis sensowny, a resztę trzeba zweryfikować przy oględzinach auta.
Odpowiedz
#13
Dzięki za odpowiedzi.

Ogłoszenie już nie aktualne.

Mam jeszcze pytanie czy silnik 1.9 TDi na zasadzie jazdy '' wokół komina '' do 10.000 km rocznie może sprawiać problemy ?

Czy ktoś z użytkowników forum zamierza sprzedać swojego Sharan w najbliższym czasie ? Szukam Diesla ( chyba ) jak najlepiej wyposażonego.
Odpowiedz
#14
(20-12-2016, 22:55)ryba998 napisał(a): Mam jeszcze pytanie czy silnik 1.9 TDi na zasadzie jazdy '' wokół komina '' do 10.000 km rocznie może sprawiać problemy?

Jak ja bym chciał znać odpowiedzi na takie pytania... myślę, ze wtedy 6 w totka również by nie była problemem...
Co do sprzedaży, cały czas znajomy nie chce się określić co do sprzedaży swojego sharana a ma igielkę a mam chrapkę na niego... oczywiście sharana a nie kolegę. wtedy sprzedawalbym alabamę.
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm Tongue
Odpowiedz
#15
A benzyna jezdzaca 10 tys km rocznie wkolo komina nie sprawia problemow. Ci co wymyslaja takie pomysly to chyba maja skonczone 3 klasy podstawowki bo normalnie plakac sie chce.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#16
(20-12-2016, 22:55)ryba998 napisał(a): Mam jeszcze pytanie czy silnik 1.9 TDi na zasadzie jazdy '' wokół komina '' do 10.000 km rocznie może sprawiać problemy ?

Ja tak jeżdżę. Może trochę więcej - jakieś 20-25 tyś. rocznie robię, z tego co najmniej 80% po zakorkowanym mieście na odcinkach do 15 km, czyli krótko mówiąc używam diesla w sposób zupełnie niewłaściwy (bo lubię). Ryzyko oczywiście jest, nie wiem czy jutro się to nie zemści sromotnie, ale na razie samochód chodzi jak szwajcarski zegarek. Używam ogrzewania postojowego (żeby na zimnym silniku nie jeździć), czujnie obserwuję kondycję turbiny (czyściłem po pierwszych objawach, gdy jeszcze naprawa nie była konieczna) i jak jest możliwość to pozwalam mojemu konikowi trochę żwawiej pobiegać. Żadna z "legendarnych" usterek diesli mi się jeszcze nigdy nie przytrafiła. No i jak go nie lubić?

Oczywiście co kto lubi. Benzyniaki też są dla ludzi.
Odpowiedz




#17
(20-12-2016, 23:51)wesol napisał(a): A benzyna jezdzaca 10 tys km rocznie wkolo komina nie sprawia problemow. Ci co wymyslaja takie pomysly to chyba maja skonczone 3 klasy podstawowki bo normalnie plakac sie chce.

Nie jestem mechanikiem nie miałem też nigdy diesla ale wiem, że benzyna inaczej się zachowuje na krótkich dystansach ( diesel się nie zagrzeje ). Można poczytać dużo o tym, że diesel to tylko na trasy ale chciałem się dowiedzieć jak jest to w praktyce- zwłaszcza w 1.9 TDi.
Odpowiedz
#18
To glupi mit dalej propagowany przez ludzi ciemnych w tej materii. Ciekawe czemu Krzysiu Kopaczynski wiecznie w chewroletach dlubal ktore na salonie mielismy jako demowe. Co pare tygodni juz nie dawaly sie uruchomic a robily znikome przeloty.
Jak bedziesz jezdzil jak emeryt to zadne auto nie bedzie sie szybko nagrzewac. O ile diesel po odpaleniu na zimnym nie posiada zadnego systemu wzbogacania mieszanki zeanego ssaniem tak benzyna juz takie cos ma. Czy to normalne? Raczej nie bo to po czesci zalewanie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#19
jeśli potrzeba takiego gabarytu jak sharan to poczciwe 1.9 tdi będzie dobrym wyborem ale zimą przy sprawnym. dogrzewaczu i tak będzie sie rozgrzewal nieco dluzej niż np. mały samochodzik 1.4 benzyna, który jest rozgrzany po chwili. więc wszystko kwestia potrzeb. jeśli masz wozić powietrze na krótkich dystansach to faktycznie benzyna małolitrażowa. jak masz napedzac prawie 2 tony to diesel
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm Tongue
Odpowiedz
#20
Niestety prawda taka, że ropniak bardzo długo się rozgrzewa.
U Taty w Passacie benzynie wystarczy mała rundka po mieście i zaraz jest 90st na szafie, a w środku cieplutko, że trzeba się rozbierać, u mnie to zamrażarka Dodgy
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Czy warto zamienić Alhambte na Galaxy go2-jacek 9 3,992 18-07-2019, 00:37
Ostatni post: go2-jacek
  Seat Alhambra czy warto Intruz 10 5,357 27-12-2016, 14:42
Ostatni post: Intruz
  Czy warto kupic sharana 1.4 TSI dana79 9 3,521 26-11-2016, 18:37
Ostatni post: wesol
  sharan przed lift 98 r. warto ? gregortoma 4 2,269 03-10-2016, 17:26
Ostatni post: gregortoma
  vw sharan czy warto (Litwa) ? gregortoma 10 2,816 29-09-2016, 21:48
Ostatni post: gregortoma
  seat alhambra czy warto ? gregortoma 9 3,548 08-09-2016, 16:10
Ostatni post: gregortoma
  Czy warto kruszek 2 1,786 30-08-2015, 08:40
Ostatni post: K9Darek
  VW Sharan r2009 80tys km mam możliwość kupić czy warto? rafalp 8 5,842 06-12-2013, 08:34
Ostatni post: m-blue

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości