06-09-2012, 23:18
Jeśli szukasz instrukcji montażu alarmu to proszę w załączniku
Alram niefabryczny, dedykowany - dołożenie/podłączenie/problemy - temat zbiorczy
|
05-02-2013, 21:30
Witajcie,
nie mogę nigdzie namierzyć jakiejś instrukcji podłączenia alarmu dla diesla poliftowego, benzynę jakąś znalazłem... może ktoś przerabiał i może wrzucić jakieś schematy?
Pozdrawiam,
Michał ------------------------------------------------------------------------- Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
ale pozadny alarm ma instrukcje gdzie sie wpiac. Poza tym co za roznica czy diesel czy benzyna? wpinac sie bedziesz w silnik czy w centralny??
Lepiej zapakuj tam jakis system antykradziezowy na chiosa jakiegos albo nie wiem jakies sprytne odciecie bo takie SGA to lubia zlodzieje.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Raczej w silnik. Nie wiem na ile benzyna ma inna instalację jak diesel, tzn sam silnik to wiadomo, że inny, nie wiem na ile podstawowa instalacja jest taka sama. Samego alarmu jeszcze nie kupiłem, ale z racji dodatkowego kanału do postojowego, które mam nadzieję, uda się jakoś odpalić, mam tam jakiś typ część ma sterowanie dodatkowym kanałem po rozbrojeniu, więc do grzania się nie nadaje.
Pozdrawiam,
Michał ------------------------------------------------------------------------- Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
06-02-2013, 14:41
Jeszcze jedno - może ktoś ma schemat instalacji el. do polifta?
Pozdrawiam,
Michał ------------------------------------------------------------------------- Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Tu masz dwa do benzyny jednak jak wcześniej kolega napisał wpinasz się w moduł komfortu/BSI a odcięcie możesz zrobić już dowolnie, ogranicza Cię tylko Twoja wyobraźnia
VOSHA01GBB.PDF (Rozmiar: 11.19 KB / Pobrań: 40) VOSHA02GBBT.PDF (Rozmiar: 19.17 KB / Pobrań: 34) edit: jeszcze jeden jaki posiadam
12-02-2013, 08:45
Dzięki, już sobie poradziłem. Autodata online jest na miesiąc za free
Pozdrawiam,
Michał ------------------------------------------------------------------------- Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
12-04-2013, 10:19
Odgrzeję kotleta. Sharan MK1 1995r. ma fabryczny centralny zamek i domykanie szyb poprzez przekręcenie klucza w zamku. Aby założyć alarm po to aby mieć centralny w pilocie muszę kupić zdaje się alarm który ma sterowanie masą nie plusem tak? I co z domykaniem szyb, domykanie też ma być sterowane masą? Bo zdaje mi się że raczej plusem? Podpiąć się do centralki centralnego zamka która jest chyba z lewej strony pedałów tak, czy przy lewym środkowym słupku?
Kto coś wie, proszę krótko i na temat bo nie ma co zaśmiecać wątku
Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków. Niby pojeździć się da, ale czegoś brakuje.
12-04-2013, 13:26
Ja miałem centralkę od STIG'a - Bloker 61. Tam była opcja sterowania i plusem i minusem, domykanie szyb po zamknięciu zamka. Ja miałem tak samo jak ty, tyle że mi nie działał pilot. I chciałem się podpiąć tylko z zamykaniem, otwieraniem i kierunkowskazami, żeby ryglowaniem zajmowała się nowa centralka, a resztą stara.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
12-04-2013, 13:37
To znaczy na chwilę obecną masz tego blokera i wszystko działa? Ja myślałem o tym http://www.allegromat.pl/aukcja135327 cena rozsądna, ma wszystkie funkcje i działa też jako alarm po podpięciu syrenki. Sam zakładałeś czy ktoś ci zakładał?
Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków. Niby pojeździć się da, ale czegoś brakuje.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|