14-11-2019, 20:10
Czerwony, pamiętaj że jesteś w dziale sharana 7N, nie 7M
Dziś znalazłem czas aby akumulator podmienić, bez najmniejszego problemu, minimum co trzeba zrobić to odkręcić pokrywę filtra i można ją odchylać, pozwoli to na wyciągnięcie i wsadzenie nowego akumulatora.
Tu na forum dyskutowaliśmy o większym akumulatorze po zmianie obudowy
Od razu napisze że nie ma szans na akumulator następnym rozmiarem, czyli 315mm, nawet po wywaleniu obudowy.
Stary akumulator miał szmacianą osłonę i obudowę, zapewne izolacja termiczna od silnika. Czytałem że te akumulatory nie lubią wyższych temperatur.
Foto na dowód, że aby wsadzić większy akku, trzeba orżnąć, lub wywalić obudowę filtra powietrza.
zaznaczam że z drugiej strony jest blacha grodziowa schodząca pod kątem w dół, dzięki której akumulatora nie da się popchnąć dalej.
tam jest może z 5mm przestrzeni
Standard w 7N to 278mm, następny akku to 315mm. Różnica 37mm. Wnioski wyciągnijcie sami.
Dziś znalazłem czas aby akumulator podmienić, bez najmniejszego problemu, minimum co trzeba zrobić to odkręcić pokrywę filtra i można ją odchylać, pozwoli to na wyciągnięcie i wsadzenie nowego akumulatora.
Tu na forum dyskutowaliśmy o większym akumulatorze po zmianie obudowy
Od razu napisze że nie ma szans na akumulator następnym rozmiarem, czyli 315mm, nawet po wywaleniu obudowy.
Stary akumulator miał szmacianą osłonę i obudowę, zapewne izolacja termiczna od silnika. Czytałem że te akumulatory nie lubią wyższych temperatur.
Foto na dowód, że aby wsadzić większy akku, trzeba orżnąć, lub wywalić obudowę filtra powietrza.
zaznaczam że z drugiej strony jest blacha grodziowa schodząca pod kątem w dół, dzięki której akumulatora nie da się popchnąć dalej.
tam jest może z 5mm przestrzeni
Standard w 7N to 278mm, następny akku to 315mm. Różnica 37mm. Wnioski wyciągnijcie sami.