Jakiś problem z komunikacją , altka i batery regulator . Sterowanie jednoprzewodowe LIN .
Jak dobrze pamiętam kabelek biało-zielony . Można go łatwo "przedzwonić" od wtyczki na alternatorze do wtyczki przy klemie minusowej . Tylko zerwany kabelek najmniej obstawiam .
Tutaj trochę teorii jak walczyłem ze swoim alternatorem .
http://www.touranklub.pl/forum/viewtopic...0&start=30
Jeszcze widzę , że w grupie 016 regulatora nie rozpoznaje alternatora . Może jego także się wpisuje jak wpisuje się nowy akumulator (pojemność) .
Z innej beczki :
P.S. jaki język masz ustawiony na liczniku ?
Jak dobrze pamiętam kabelek biało-zielony . Można go łatwo "przedzwonić" od wtyczki na alternatorze do wtyczki przy klemie minusowej . Tylko zerwany kabelek najmniej obstawiam .
Tutaj trochę teorii jak walczyłem ze swoim alternatorem .
http://www.touranklub.pl/forum/viewtopic...0&start=30
Jeszcze widzę , że w grupie 016 regulatora nie rozpoznaje alternatora . Może jego także się wpisuje jak wpisuje się nowy akumulator (pojemność) .
Z innej beczki :
P.S. jaki język masz ustawiony na liczniku ?