01-11-2016, 20:56
(01-11-2016, 19:29)tolus24 napisał(a): Witam.
Jak rozrząd jest ustawiany na blokatory, koło wałka rozrządu jest poluzowane do napinania, a przerwa jest ustawiona na 4mm +/- 1mm (w przypadku z dodatkowym napinaczem hydraulicznym tak naprawdę pełniącym funkcję tłumika drgań) to zawsze synchronizacja wychodzi na zero z okresowym wahaniem około +/- 0,5. Bajkę o tym, że po ustawieniu rozrządu trzeba za pomocą komputera ustawiać synchronizację wymyślili "pseudofachowcy" co wymieniają rozrząd przy pomocy korektora i "obrobionych wierteł". Jeszcze mi się nie zdarzyło aby wyszło inaczej, aczkolwiek wiem, że jeden na milion może się trafić inaczej ale nie, że każdemu piszącemu posty na forum . A to, że jednemu chodzi lepiej na + ileś innemu na - ileś to nie kwestia samego rozrządu tylko stanu pozostałych elementów głównie pompowtrysków, które biorą "napęd" od wałka.
Pozdrawiam
zgodzę się z tobą kolego, ja tylko napisałem jakie miałem przypadki, osobiście używam blokad do rozrządu ,ale mimo to sprawdzam na kompie czy jest dobrze,bo nie zawsze rozrząd ktoś robi na blokadach, a na tak zwany korektor czy też farbę ogólnie co mechanik to inna teoria.nikt się nie trzyma tego co pisze książka
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG