24-10-2016, 18:08
Oczywiście że się myję silniki myjkami parowymi. Po za tym silnik i elektryka musi być odporna na wilgoć i wodę.
A na pewno nie uwierzę że puknięcie małym młotkiem i śrubokrętem w koło pasowe rozrządu może coś uszkodzić. Tam są takie siły i obciążenia że mimo tandetności tego pojazdu wytrzymać musi.
Nawet jak w warsztacie ktoś ma taki ściągacz to i tak najpierw weźmie młotek bo nie będzie mu się chciało iść po ściągacz i tak niestety jest.
A jak coś się nie chcę odkręcić to zostawia stare i ma w dupie. Tak działają warsztaty w Polsce.
Dlatego zawsze robię sam i zawsze jest dobrze, prócz tego jednego razu teraz.
A teorie są dobre w książkach i na forach, a w praktyce wychodzi coś innego.
Zamówiłem tej czujnik jutro założę i mam nadzieję że odpali.
A na pewno nie uwierzę że puknięcie małym młotkiem i śrubokrętem w koło pasowe rozrządu może coś uszkodzić. Tam są takie siły i obciążenia że mimo tandetności tego pojazdu wytrzymać musi.
Nawet jak w warsztacie ktoś ma taki ściągacz to i tak najpierw weźmie młotek bo nie będzie mu się chciało iść po ściągacz i tak niestety jest.
A jak coś się nie chcę odkręcić to zostawia stare i ma w dupie. Tak działają warsztaty w Polsce.
Dlatego zawsze robię sam i zawsze jest dobrze, prócz tego jednego razu teraz.
A teorie są dobre w książkach i na forach, a w praktyce wychodzi coś innego.
Zamówiłem tej czujnik jutro założę i mam nadzieję że odpali.