22-10-2016, 11:43
(22-10-2016, 11:01)tomaszeks_88 napisał(a): Pytanie o tą synchronizację na wałku rozrządu, to na prawdę ma takie znaczenie ?? Jak ustawić te śruby na środek ? Bo jeśli w ogóle nie odpala , to chyba ta synchronizacja nie jest winna ?No tutaj dałeś ciała.
Właśnie że synchronizacja jest b.ważna ale pierw musisz złożyć dobrze sam rozrząd na znaki.
Na kole zamachowym jesli ma ori to na 100procent masz znaki. Rdzę musisz poprostu oczyścic i te znaki znaleść. Druga szansa to załóż jedną osłone paska rozrządu ta dolna a potem przykręć koło paska wielorowkowego i na nim bedziesz maił znak który musi się pokryć na osłonie rozrządu. Ale to jak juz nie bedziesz mógł znaleść na kole.
Również dobrze możesz założyc blokade na koło pasowe paska rozrządu i tam powinieneś zblokować. Blokadę wkładasz w flanszę uszczelniacza (tą dziurę) i znak na blokadzie ma sie pokryć ze znakiem koła pasowego.Jeśli masz takową blokadę.
Natomiast górne koło masz tak złożyć aby była możliwość ustawienia synchronizacji. Tak aby się dało ruszyć kołem plus-minus 2-3 mm. Najlepiej aby było ustawione na srodku.