07-11-2017, 23:28
Witajcie, mi również pękł ten króciec i nie da się go nigdzie kupić. Metodą na rasowego polaka trzeba coś wykombinować więc myślałem o poskładaniu czegoś podobnego z nowych dostępnych części - używka też może pęknąć.
Więc szukając w necie czegoś podobnego z 1,8t trafiłem na 3 podobne sprzęty - 1 używka od AWC, 2 inne nowe od paserati i a4 - oryginał wygląda tak:
Jeśli dobrze kombinuję to uda się zrobić moda fabryki w cenie ok 50-60 zł i będzie na lata bo na nowych częściach, ale pytanie czy ktoś próbował coś podobnego.
Więc szukając w necie czegoś podobnego z 1,8t trafiłem na 3 podobne sprzęty - 1 używka od AWC, 2 inne nowe od paserati i a4 - oryginał wygląda tak:
- Pierwszy z dwoma gniazdami na czujniki (w AJH są 2 obok siebie)
intercars 1
ale pojawia się problem z króćcem głównego węża idącego do chłodnicy - fabryka mówi zacisk sprężynowy, audi mówi dziwny patent ze śrubkami - i nawet byłbym skłonny na to pójść gdyby była dostępna jakaś przejściówka - takiej póki co nie znalazłem
- Drugi z jednym gniazdem czujnika ale za to z normalnym wyjściem dla chłodnicy
intercars 2
dodatkowy trójnik dla drugiego czujnika
intercars trójnik gniazda
no i to by mogło zadziałać
- Trzeci to używka najbardziej przypominająca oryginał ale też ciężko osiągalna.
Ćmielewski S'ka
jako materiał na przeróbkę może być bo wymagałby tylko dołożenia trójnika z gniazdem drugiego czujnika, ale samego elementu nowego też nie da się dostać (chyba że u chińczyka po 4$/szt ale minimalne zamówienie 200szt)
Jeśli dobrze kombinuję to uda się zrobić moda fabryki w cenie ok 50-60 zł i będzie na lata bo na nowych częściach, ale pytanie czy ktoś próbował coś podobnego.