Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sonda NOx - prolemy/rozwiązanie
#29
Witam. Mnie też dopadły błędy SCR NOX pierwszy raz w pod koniec grudnia skasowałem i ponownie tydzień temu jadąc do pracy (70km) skasowałem pistonem ELM 327 wracając do domu odliczanie i komunikat o niskim poziomie ADBLUE (uzupełniony w ASO ok 6tys km temu) który po kilkunastu km zniknął. Podobna sytuacja wczoraj pociągnąłem na trójce powyżej 4tys obrotów i Sad znowu błąd:

[i][i] [i] Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03L-906-018-CFF.clb
Oznaczenie elementu: 03L 906 018 HL HW: 03L 906 018 M
Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC X26 9970
Kodowanie: 0019003A042401080000
Kod serwisu: WSC 92521 052 00000
Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01103L906018HL 003009 (VW36)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018F_VW36.rod
VCID: 7BF541EDF2E5679C74-802E
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

9567 - Czujnik 2 NOx; zespół 1
P229F 00 [236] - niewiarygodny sygnał
M[i]IL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 3
Przebieg: 132938 km
Data: 2105.14.31
Czas: 07:38:43

Prędkość obrotowa silnika: 1506.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 53 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 85 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 4 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.960 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw): 636.2 mg/stroke
Średnia dawka wtrysku: 0.00 mg/stroke
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie: 100.00 %
Emisja NOx: czujnik NOx 1: 0 ppm
Emisja NOx: czujnik NOx 2: 164 ppm
Obliczone stężenie NOx za turbosprężarką: 0 ppm

15733 - Katalizator SCR NOx; zespół 1
P20EE 00 [100] - sprawność za mała
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 133090 km
Data: 2106.14.03
Czas: 07:46:30

Prędkość obrotowa silnika: 2459.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 53.3 %
Prędkość pojazdu: 112 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 87 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 7 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.960 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Długotrwałe dopasowanie dozowania środka redukującego: 1.00
Zmierzona przemiana NOx: -0.500
Obliczona sprawność przemiany NOx: 0.965
Próg sprawności przemiany NOx: 0.513
Aktualna temperatura w katalizatorze redukcyjnym NOx: 252.9 °C

Czy to już koniec sondy NOX? Czy 8K0907807J ktoś z Was montował (https://www.kolmot.com.pl/pl/p/Sonda-lam...7807J/2811)

Pozdrawiam
Odpowiedz




Wiadomości w tym wątku
Sonda NOx - przez Maciej_F - 07-10-2016, 13:24
RE: Sonda NOx - przez wiesiek - 10-10-2016, 19:17
RE: Sonda NOx - przez Maciej_F - 11-10-2016, 13:54
RE: Sonda NOx - prolemy/rozwiązanie - przez on309 - 13-05-2018, 12:14
RE: Sonda NOx - prolemy/rozwiązanie - przez tolus24 - 21-01-2019, 22:42
RE: Sonda NOx - prolemy/rozwiązanie - przez tolus24 - 22-01-2019, 23:11
RE: Sonda NOx - prolemy/rozwiązanie - przez PiotrCz - 30-01-2019, 10:45
RE: Sonda NOx - prolemy/rozwiązanie - przez szczyku - 09-02-2019, 11:32
RE: Sonda NOx - prolemy/rozwiązanie - przez szczyku - 13-02-2019, 13:08
RE: Sonda NOx - prolemy/rozwiązanie - przez szczyku - 30-03-2019, 10:15
RE: Sonda NOx - prolemy/rozwiązanie - przez GRZECHOO72 - 05-03-2021, 11:58
RE: Sonda NOx - prolemy/rozwiązanie - przez turek - 28-06-2021, 22:45
RE: Sonda NOx - prolemy/rozwiązanie - przez wesol - 21-03-2022, 07:26

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości