23-08-2016, 01:03
Korek ma ala blokadę i w tej pozycji ma być.Dokręcamy delikatnie aż poczujemy opór i wystarczy. Jak za mocno dokręcisz to zerwiesz tą blokadkę.
Co do ubywającego płynu to sprawdź obecność spalin w płynie ale na 99% to uszczelka pod głowicą do wymiany.
Co do ubywającego płynu to sprawdź obecność spalin w płynie ale na 99% to uszczelka pod głowicą do wymiany.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM