Liczba postów: 75
Liczba wątków: 11
Dołączył: May 2015
Reputacja:
0
Witam założyłem ramiona wycieraczek z przegubowych na bez przegubowe razem z wycieraczkami i mam wrażenie że ciężko je wyregulować wchodzą w kolizję przy normalnym ustawieniu w poziomie. Czy mechanizmy wycieraczek były inne w modelu z wycieraczkami bez przegubowymi?
pretor
Użytkownik niezarejestrowany...
Mam to samo, wycieraczki będę kupował jak najkrótsze i chyba jedną przytnę na końcu jak się dalej nie zmieści.
Tutaj jest mój temat:
http://vw-clubpolska.pl/index.php/topic,2155.0.html
Zmierz swoje wycieraczki, bo niby mają mieć 70 mm a w rzeczywistości zazwyczaj maja 71 mm i ten 1 cm robi chyba różnicę.
Liczba postów: 75
Liczba wątków: 11
Dołączył: May 2015
Reputacja:
0
04-08-2016, 11:24
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-08-2016, 11:27 przez him2k.)
tak mierzyłem powierzchnia ścierna ma faktycznie 70 a obudowa 71. Też przełożyłeś ramiona czy masz nowszy model i po prostu tak się zaczęło dziać? Na allegro są mechanizmy wycieraczek od 95 do 01 i od 01 do 10. Ja mam sharana z 2001
@Czerwony Ja przełożyłem całe ramiona z piórami z przegubowych na bezprzegubowe...
pretor
Użytkownik niezarejestrowany...
Mam Sharan I z 1999 roku i dokupiłem całe kompletne ramiona z wycieraczkami typu Aero. Moje stare chodziły dobrze i nie miały żadnych luzów, ale po założeniu ramion z Sharana poliftowego wycieraczki spotykają się w jednym punkcie i to mimo testowania rożnych ustawień ramion. Mierzyłem parę różnych wycieraczek do Sharan i jedne maja 70 cm a inne rożnie: 70.50 cm i 71 cm. Trzeba mierzyć a jak to nie pomoże to można lekko podgiąć ramię wycieraczki która haczy i ramie będzie troszkę krótsze. Rozwiązaniem ostatecznym jest skrócenie tej haczącej wycieraczki o 1 cm i wtedy nie powinno już być problemu. Mam zamiar się tym zając za parę dni, a przede wszystkim zakupić nowe wycieraczki bo jeszcze bazuje na tych kupionych z ramionami.
Liczba postów: 240
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2015
Reputacja:
0
Witam.Miałem ten sam problem-przestawiłem delikatnie ramiona wycieraczek na wieloklinach i już jest O.K.
pretor
Użytkownik niezarejestrowany...
(04-08-2016, 12:47)Jędrek Z napisał(a): Witam.Miałem ten sam problem-przestawiłem delikatnie ramiona wycieraczek na wieloklinach i już jest O.K.
Jeśli piszesz o wieloklinie na które mocuje się ramię wycieraczki, to niestety u mnie nic to nie daje. Co zresztą widać na zdjęciach.
Liczba postów: 1,342
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
27
Witam.
W Sharanie MKI FL mechanizm dla wycieraczek przegubowych i bez przegubowych jest inny, mało tego dla wycieraczek przegubowych występują dwa rodzaje mechanizmów. W przedliftowych z przegubowymi były chyba nawet trzy rodzaje. Kiedyś szukałem do Swojego i ktoś mnie uświadomił.
Pozdrawiam
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Wydaje mi się ze to nie ma znaczenia. OS obrotu obraca się mniej więcej 80-90 stopni i wraca. Jakie ramiona by nie założył powinno działać. Problem leży w luzach na mechanizmie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.