29-07-2016, 23:24
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-07-2016, 00:12 przez jacekadmin.)
(29-07-2016, 23:07)andrew7800 napisał(a): Faktycznie zawiła historia. Nie wiadomo czy śmiać się czy płakać. Troszkę cierpliwości a sprawa się wyjaśni.
Na pocieszenie siebie i forumowiczów dopisze, że ujemne BIP-y uczestniczyły mi prawie rok przed czyszczenie tym środkiem, dokopałem się do logów z 2015 r. i już były ujemne więc tandem kończył się powoli...
(29-07-2016, 23:22)wesol napisał(a): Mnie ciekawi tylko czy ta pompa coś pomoże. Dziwię się że nie chce też kolega rozebrać pompki tandem na części pierwsze bo tam nie ma generalnie niczego tam nadzwyczajnego i byłoby wiadomo czy jest uwalona czy nie.
Może w wolnej chwili zrobię manualna jakiego.
Wesol dzięki za wskazanie miejsca do pomiaru ciśnienia w tandemie ale reszta Twoich wywodów w moim jak i innych tematach jest męcząca. Nie wiem czy do tej pory nikt Ci tego nie pisał czy takie posty znikały bez słowa ?
Co Ty se chcesz rozbierać? jak na tandemie na którym latam jest 2,5 BAR i tragedii nie ma , na kupionym 1 BAR i tragedia jest, jedno LUK drugie BOSCH, może mam se wizualnie mam poluuukać co jest nie tak ?
Sorki ale już mnie ruszyło takie bredzenie...
Pozdrawiam Wszystkich forumowiczów i na pewno odpisze jak się ta dziwna i mecząca historia się skończyła
Może jeszcze te uszczelnienia na PD, ale pożyjemy, coś wymienimy, zobaczymy, nikt wróżką nie jest
P.S.
Ja Cię kojarzę z postów Vectra Unlimited
Pozdro.
Jacek