23-07-2016, 11:47
(20-07-2016, 06:37)wesol napisał(a): te preparaty sa do poprawiania humoru a nie do naprawy wtryskiwaczy. Nic tam nei wyczyszcza a ludzie takie bajki opowiadaja o jakichs cudownych wlasciwosciach. Po co w takim razie firmy regenerujace funkcjonuja?? Poza tym podawane jest ze buteleczke 200 ml zalac na bak czy pol baku paliwa to kto wymyslil by te 200 ml zapodac by zasililo uklad paliwowy?? Czy to mialo wlansie taki wplyw to nie wiem i nie zamierzam sprawdzac nigdzie ale jesli juz ktos cos kombinuje to przede wszystkim pamietac trzeba ze PDki mocno grzeja paliwo bo wtryski sa w glowicy i powrotem normalnie paliwo ma temperature pod 70 stopni. Tyle ze normalnie idzie powrot przez chlodniczke do zimnego baku jeszcze a tuktos zapodaje paliwo w obiegu zamknietym gdzie ilosc to moze litr a moze nie??. Jeszcze bym sprawdzil czy czujnik temperatury paliwa sie z tego wszystkiego nei ugotowal bo tez bedzie ostro dlawic moc jednostki.
Kolego wstawiłbym zdjęcie gdybym miał, zasyfionego filterka paliwa, który założyłem na powrocie z pompy - był brązowy i było widać syf więc coś tam przeczyściło - oczywiście, że jak pompki kibel to żadne specyfiki nie pomogą dlatego są firmy co próbują je reanimować.
Metalowa pucha specyfiku ma 0,5l, a nie 200ml, producent podaje, że można wlać to bezpośrednio do baku 0,5 litra -> 70 litrów paliwa, lub bezpośrednio podłączyć się pod układ zasilania omijając filtr paliwa. Poczytaj na stronie producenta.
Ja u siebie zrobiłem wgląd na korekty i bipy przed zastosowaniem, zaraz po zastosowaniu i po jakimś czasie i efekt taki, że korekty trochę spadły i się wyrównały, bipy może minimalnie się ruszyły więc wniosek taki, że preparat w jakimś stopniu działa.