04-09-2015, 21:07
Chodzi oto ze cisnienie z turbiny tym wezykiem idzie na gruszkę by otworzyc zawor WG czyli zawor upustowy by zbic dolaodowanie. Wniosek jest z tego taki ze sciagajac ten wezyk i go zaslepiajac tubo powinno pompowac jak szalone i przelaodwywac gdzies w obrotach okolo 4000 a moze nawet i wczesniej. Dlatego tez pewnie jak sprawdzales jakie tam cisnienie idzie na gruszke to pewnie na postoju i moz ejedynie ktos ci tam lekko dusil na gaz a to zadngo powaznego cisnienia z suszary nie wydusi. Skoro jest problem z wystartowaniem turbiny to wnioski sa takie:
- turbo ma uszkodzone lopatki na turbinie czy to na czesci goracej czy to na zimnej i przechodzą bokiem czy to spaliny czy to powietrze ktore powinien wirnik czesci zimnej zaciagać.
- druga mozliwa usterka to pekniety zawor WG w muszli goracej lub przylgnia w muszli pod tym zaworem. Spaliny idą bokiem w wydech wiec nei napedzaja wirnika turbiny- turbo sie slabo kreci.
- trzecia mozliwa przyczyna to to ze ktoś majstrowal przy dlugosci sztangi i zawór WG nie jest domykany z tego powodu.
Wymieniales przpelywke, zawor DV i przewody sprawdzales wiec stawiam ze na 100% to jest sprawne.
- turbo ma uszkodzone lopatki na turbinie czy to na czesci goracej czy to na zimnej i przechodzą bokiem czy to spaliny czy to powietrze ktore powinien wirnik czesci zimnej zaciagać.
- druga mozliwa usterka to pekniety zawor WG w muszli goracej lub przylgnia w muszli pod tym zaworem. Spaliny idą bokiem w wydech wiec nei napedzaja wirnika turbiny- turbo sie slabo kreci.
- trzecia mozliwa przyczyna to to ze ktoś majstrowal przy dlugosci sztangi i zawór WG nie jest domykany z tego powodu.
Wymieniales przpelywke, zawor DV i przewody sprawdzales wiec stawiam ze na 100% to jest sprawne.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.