26-08-2014, 15:14
wystarczy że strone pasażera podniesiesz i koło ściągniesz i będzie widać tego DV między silnikiem a szoferką, od dołu go nie zobaczysz, ale wypadałoby mieć kanał jeśli miałbyś ten zawór wymieniać, bo dojście jest zza kołyski tam gdzie wydech idzie - tam jest wystarczająco miejsca żeby operować kombinerkami/cęgami - ale trzeba cholernie uważać żeby nie rozwalić tej rury/kolana sylikonowej przy turbinie bo jest bardzo delikatne.
na życzenie fotki elementów przy turbinie - w szczególności zawór DV i korek o którym pisałem że był w komplecie - za jakość przepraszam, zrobione w czasie wizyty na stacji diagnostycznej.
Przy okazji sprawdzone zostały spaliny to na Pb lambda 1,005, HC 40, O2 0,9, na LPG labda 1,4, HC 240, O2 nie pamiętam co tam było. nie zmienia to faktu, że problem dotyczy jazdy na obu paliwach.
na życzenie fotki elementów przy turbinie - w szczególności zawór DV i korek o którym pisałem że był w komplecie - za jakość przepraszam, zrobione w czasie wizyty na stacji diagnostycznej.
Przy okazji sprawdzone zostały spaliny to na Pb lambda 1,005, HC 40, O2 0,9, na LPG labda 1,4, HC 240, O2 nie pamiętam co tam było. nie zmienia to faktu, że problem dotyczy jazdy na obu paliwach.