26-08-2014, 10:55
prawie, bo akuratnie przewody z odpowietrzenia paliwa z przewietrzeniem N75 (nr 4 i 6 na schemacie Części układu chłodzenia doładowywanego....) mam zamienione miejscami - zdaje mi się że to bez znaczenia skoro i tu ciągnie i tu, a zawór nie puszcza ciśnienia.
odnośnie sondy to na Pb pracuje prawidłowo w zakresie 0,1-0,9V na gazie jest [automat-usunięto wulgaryzm], ale zakładam że najpierw ma jeździć dobrze na Pb żeby można było gaz ustawiać, spalanie póki co w okolicach 15-16l/100km LPG, komputer pokazuje na starcie ok 99,99l/100 po chwili schodzi prawidłowo nawet do 12l, ale na postoju rośnie.
odnośnie sondy to na Pb pracuje prawidłowo w zakresie 0,1-0,9V na gazie jest [automat-usunięto wulgaryzm], ale zakładam że najpierw ma jeździć dobrze na Pb żeby można było gaz ustawiać, spalanie póki co w okolicach 15-16l/100km LPG, komputer pokazuje na starcie ok 99,99l/100 po chwili schodzi prawidłowo nawet do 12l, ale na postoju rośnie.