29-04-2018, 20:58
(29-04-2018, 20:27)K9Darek napisał(a): To wina kontynentu. W Polsce 70% aut to diesle a 95% forumowiczów jeździ dieslami więc.. ja też tu niewiele korzystam w kwestiach związanych typowo z beznyną.Nie wnikam w kontynent, wiem natomiast że na forum jest mimo wszystko dość sporo użytkowników z silnikiem AJH (wnioskuję po postach osób z takim wpisem w sygnaturze) niech chociaż 50% będzie miała fabrycznie wszystko pod maską to i tak sporo, a zrobić 3-4 fotki to myślę żaden problem i wrzucić jako odpowiedź, tym bardziej że 90% ludzi ma telefony z aparatem i dostęp do internetu, a przynajmniej Ci którzy sie zarejestrowali na forum internet mieć muszą
Wracając do meritum problemu, co do kąta wyprzedzenia zapłonu to biorę pod uwagę poprawkę na to że VCI+ jest klonem i program już kilka razy pokazywał bzdury, mimo wszystko ten parametr taki był już wcześniej kiedy auto jeździło poprawnie.
Co do nieszczelności po odłączeniu obudowy filtra zatkałem dolot i silnik zwolnił ale nie zgasł i nie chciało mi wciągnąć ręki tylko powoli wąż między przepływką a metalową rurą za silnikiem się zaciskał. Czym sprawdzić gdzie lewe powietrze się dostaje? w dieslu wiem że plakiem psikają, ale czy w benzynie też to zda egzamin? z rzeczy łatwopalnych przychodzi mi jeszcze break cleaner z textara (raz użyłem z K2 zapachowego i porażka) myślałem że skoro na wolnych obrotach robi podciśnienie i zaciągnie lewe powietrze z czymś co spowoduje podniesienie obrotów to łatwiej zlokalizuję dziurę, ale czym psikać?