(29-04-2018, 17:16)xiondzu napisał(a): niestety nie mogę edytować posta, komp wskazuje przepływomierz powietrza na Pb 1,41g/s, a na gazie 2,81, lambda na Pb 0,1-0,11V, na LPG 0,78-0,83V ale to może być wynik mnożnika o którym pisałem. z błędów jest tylko błąd po zaślepionym EGR'rze, ale taki już kupiłem, czas wtrysku 2.11-2.18ms dla Pb, 2,23-2,3ms dla LPG, kąt wyprzedzenia zapłonu -12,75st na wolnych obrotach ale takie chyba było cały czas jak pamiętam
Witam.
Z tego co pamiętam, to dla 1.8T wartość masy powietrza powinna zawierać się w zakresie 2.0-4.5 g/s, a u Ciebie jest poniżej co wskazuje na "lewe powietrze" w dolocie, kąt wyprzedzenia też jest przekroczony bo chyba 12 przed GZP, to jest maksymalna wartość dla tego silnika, lambda wskazuje na bardzo ubogą mieszankę na Pb, co jest zbieżne z tym, że dostaje gdzieś "lewe powietrze", czas wtrysku w normie ale w dolnej granicy, sprawdź ewentualnie zawór EVAP, bo jego niedomagania mają duży wpływ na czas wtrysku poniżej dolnej granicy aczkolwiek u Ciebie na razie jest w normie. Aha, i nie szukajcie w silniku AJH egr-u, bo go nie znajdziecie, chyba, że chcecie się bawić w "poszukiwaczy bursztynowej komnaty" .
Pozdrawiam