01-10-2016, 16:29
To taki zawór z bimetalem w środku. Blaszka uszczelnia i paliwo leci z powrotu silnika do baku odrazu. Jeśli bimetal jest wygięte to jest zimne paliwo wiec powrót częściowo wraca do filtra czyli ogrzewa filtr.
Po wymianie filtra przekrecamy ze trzy cztery razy z odstępach kilkusekundowymi kluczyk stacyjki i układ paliwowy jest pełny. Powietrze poszło z filtra powrotem do baku.
Osobiście wywalam te trojniki z filtrów mistkuje wezyki powrotnej i daje filtr paliwa z golfa 2 1.6td.
Po wymianie filtra przekrecamy ze trzy cztery razy z odstępach kilkusekundowymi kluczyk stacyjki i układ paliwowy jest pełny. Powietrze poszło z filtra powrotem do baku.
Osobiście wywalam te trojniki z filtrów mistkuje wezyki powrotnej i daje filtr paliwa z golfa 2 1.6td.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.