13-06-2016, 17:45
Witam.
Koledzy Ci dobrze radzą, w tym modelu i przy tych objawach zaczyna się od wymiany przekaźnika pompy paliwa 167, czasami może to być numer 164 lub 410 w zależności od modelu skrzynki przekaźników jaką masz oraz od wymiany przekaźnika 30 dającego zasilanie na sterownik silnika i występuje on tylko pod tym numerem bez względu na model skrzynki przekaźników. Przekaźniki te mogą różnić się miejscem osadzenia ze względu na model skrzynki dlatego trzeba wiedzieć jaki się ma model i wtedy wiadomo gdzie go szukać. Przekaźniki tylko oryginały albo zamienniki ale bardzo wysokiej jakości. Oczywiście jeśli je ktoś kiedyś wymieniał na to co miał pod ręką to numeracja może być inna dlatego przekaźniki szuka się po położeniu głównie. Jeżeli to nie pomoże to dopiero możesz zacząć szukać dalej. Ten problem jest stary jak świat i dobrze znany ludziom naprawiającym auta z grupy vag-a. Bez wymiany tych dwóch przekaźników nie ma sensu dalsze rozpatrywanie tej usterki.
Pozdrawiam
Koledzy Ci dobrze radzą, w tym modelu i przy tych objawach zaczyna się od wymiany przekaźnika pompy paliwa 167, czasami może to być numer 164 lub 410 w zależności od modelu skrzynki przekaźników jaką masz oraz od wymiany przekaźnika 30 dającego zasilanie na sterownik silnika i występuje on tylko pod tym numerem bez względu na model skrzynki przekaźników. Przekaźniki te mogą różnić się miejscem osadzenia ze względu na model skrzynki dlatego trzeba wiedzieć jaki się ma model i wtedy wiadomo gdzie go szukać. Przekaźniki tylko oryginały albo zamienniki ale bardzo wysokiej jakości. Oczywiście jeśli je ktoś kiedyś wymieniał na to co miał pod ręką to numeracja może być inna dlatego przekaźniki szuka się po położeniu głównie. Jeżeli to nie pomoże to dopiero możesz zacząć szukać dalej. Ten problem jest stary jak świat i dobrze znany ludziom naprawiającym auta z grupy vag-a. Bez wymiany tych dwóch przekaźników nie ma sensu dalsze rozpatrywanie tej usterki.
Pozdrawiam