30-07-2018, 16:39
Witam.
Jeżeli masz BRT, to przy tym komunikacie, zaczyna Ci syf blokować EGR najprawdopodobniej ale jeszcze nie na tyle żeby w awaryjny wszedł lub czujnik spalin, to tak najczęściej. Tryb awaryjny odczujesz od razu, bo to standardowo brak mocy i obroty max. 2500 więc sobie wyobraź jazdę takim autem 1300km. W Włoszech szukaj ASO, nie są drodzy i po Angielsku się dogadasz, chyba że masz ze sobą zestaw narzędzi i sprawne ręce, to demontaż i czyszczenie na drodze w najgorszym wypadku.
Pozdrawiam
Jeżeli masz BRT, to przy tym komunikacie, zaczyna Ci syf blokować EGR najprawdopodobniej ale jeszcze nie na tyle żeby w awaryjny wszedł lub czujnik spalin, to tak najczęściej. Tryb awaryjny odczujesz od razu, bo to standardowo brak mocy i obroty max. 2500 więc sobie wyobraź jazdę takim autem 1300km. W Włoszech szukaj ASO, nie są drodzy i po Angielsku się dogadasz, chyba że masz ze sobą zestaw narzędzi i sprawne ręce, to demontaż i czyszczenie na drodze w najgorszym wypadku.
Pozdrawiam