29-07-2018, 23:09
Witam.
Najpierw popraw profil i podaj prawidłowy kod silnika, bo po zegarach i roczniku widać, że nie masz AFN, a jest to o tyle istotne, że każdy silnik ma swoje inne bolączki. Generalnie bez vag-a i tak nie zgadniesz, sam komunikat związany jest z pracą układu wydechowego/spalin i może być egr, może przepustnica czy czujnik spalin jeśli 2.0 brt itp. Jeżeli auto jedzie normalnie, to do Polski pewnie dojedziesz bez przygód ale jeśli wejdzie w tryb awaryjny, to podróż będzie koszmarem. Wybór jest prosty albo warsztat na miejscu albo ryzyko i podróż do momentu aż stanie bądź dojedzie, tu nie ma jednoznacznej diagnozy na podstawie tych informacji.
Pozdrawiam
Najpierw popraw profil i podaj prawidłowy kod silnika, bo po zegarach i roczniku widać, że nie masz AFN, a jest to o tyle istotne, że każdy silnik ma swoje inne bolączki. Generalnie bez vag-a i tak nie zgadniesz, sam komunikat związany jest z pracą układu wydechowego/spalin i może być egr, może przepustnica czy czujnik spalin jeśli 2.0 brt itp. Jeżeli auto jedzie normalnie, to do Polski pewnie dojedziesz bez przygód ale jeśli wejdzie w tryb awaryjny, to podróż będzie koszmarem. Wybór jest prosty albo warsztat na miejscu albo ryzyko i podróż do momentu aż stanie bądź dojedzie, tu nie ma jednoznacznej diagnozy na podstawie tych informacji.
Pozdrawiam